اینورتر جوشکاری آروا 2117 160 آمپر arva

کد یکتای این محصول : 1641
یک اینورتر جوشکاری قدرتمند
مجهز به یک صفحه نمایشگر دیجیتال
تامین انرژی خود از طریق برق شهری
فن قدرتمند 5500 دور
امکان جوشکاری با الکترود 2.5 به صورت دائم و الکترود 3.5 به صورت موقت
ساخته شده از پیشرفته ترین تکنولوژی IGBT
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

شرکت آروا ، تولید کننده انواع ابزارآلات صنعتی و جوشکاری می باشد و بهترین ابزارآلات جوشکاری مانند اینورتر جوشکاری آروا را تولید و به بازار عرضه می کند . دستگاه جوشکاری آروا 2117 ،  قدرت فوق العاده بالایی در حین جوشکاری دارد و با الکترود 2.5 به صورت دائم و الکترود 3.5 به صورت موقت عمل جوشکاری را انجام می دهد .
فروش اینورتر جوشکاری آروا ، در نمایندگی فروشگاه ابزار میهن انجام می شود و مصرف کنندگان اینورتر جوش اگر به کیفیت اینورتر اهمیت زیادی قائل هستند می توانند با خرید دستگاه جوش آروا انتخاب مناسب و ایده آلی داشته باشند . برای خرید اینورتر آروا 2117 از فروشگاه ابزار میهن ، کاربران می توانند به صورت حضوری و یا خرید آنلاین ، خرید خود را ثبت نمایند .
اینورتر جوشکاری 160 آمپر آروا ، دارای یک صفحه دیجیتال آمپر است که  امکان میزان تنظیم آمپر را به کاربر می دهد و همین ویژگی دستگاه جوشکاری آروا ، سهولت کاربر را در کار فراهم می کند . اینورتر آروا ساخت کشور ایرن می باشد و یکی از بهترین اینورتر جوش ایرانی در بازار محسوب می شود و دارای 30 ماه گارانتی معتبر بی قید و شرط است.

ارسال نظر / پرسش در مورد اینورتر جوشکاری آروا 2117 160 آمپر arva
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح