جعبه ابزار پلاستیکی مهر co16 + بهترین قیمت

جعبه ابزار پلاستیکی مهر mehr co16
186,000 تومان
جعبه ابزار پلاستیکی مهر mehr co16
186,000 تومان
جعبه ابزار پلاستیکی مهر mehr co16
186,000 تومان
کد یکتای این محصول : 1300
جعبه ابزار co16 مهر ، پرفروش ترین جعبه ابزار برای نگهداری ابزارآلات اسن
ساخته شده از جنس پلاستیک درجه یک نشکن
دارای 3 محفظه دیگر بر روی درب جهت قرارگیری ابزارآلات کوچک
دو عدد قفل از جنس پلاستیک
سایز 16 اینچ به ابعاد (195*209*410 ) میلی متر
دسته پلاستیکی باکیفیت جهت سهولت در حمل
تولید شده توسط کشور ایران
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

جعبه ابزار پلاستیکی co16 مهر ، محصول پرفروش تولید شده توسط کشور ایران است که از مرغوب ترین پلاستیک درجه یک ساخته شده و جعبه ابزار را در برابر فشار و ضربه مقاوم می سازد . این نوع جعبه ابزار پلاستیکی ایرانی دارای یک دسته پلاستیکی ارگونومیک می باشد که سهولت کاربر را برای حمل و جابه جایی جعبه ابزار فراهم می کند و یک قفل پلاستیکی نیز برای بسته شدن جعبه ابزار طراحی شده که از باز شدن جعبه ابزار جلوگیری می کند. شرکت مهر پلاستیک بر روی درب جعبه ابزار پلاستیکی مهر کدco16 ، سه محفظه پلاستیکی طراحی نموده که کاربر می تواند ابزارآلات کوچک خود را داخل آن قرار دهد همچنین سایز این نوع جعبه ابزار، 16 اینچ به ابعاد195*209*410 میلی متر می باشد.


اگر به یک جعبه ابزار سایز بزرگتر نیاز دارید شرکت مهر پلاستیک جعبه ابزارپلاستیکی دیگری مانند  جعبه ابزار پلاستیکی مهر mehr jmt22 نیز تولید نموده که از لحاظ ابعادی نسبت به جعبه ابزارco16  بزرگ تر می باشد . همچنین برای قرارگیری ابزارآلات کوچک مانند رولپلاک و.. خرید جعبه ابزار ارگانایزر مهر mehr org4 نیز پیشنهاد می شود . اما اگر به جعبه ابزارمقاوم تر نیاز دارید جعبه ابزارفلزی نیز انتخاب مناسبی است و با این تفاوت که جعبه ابزار پلاستیکی نسبت به جعبه ابزارفلزی از وزن کم تری برخورداربوده حمل و جابه جایی آن نسبت به جعبه ابزار فلزی آسان تر می باشد.

نمایندگی جعبه ابزار مهر

نمایندگی جعبه ابزارمهر، که همان فروشگاه ابزارمیهن است قیمت انواع جعبه ابزار مهر را در سایت خود موجود دارد و با مناسب ترین قیمت انواع جعبه ابزارپلاستیکی را به فروش می رساند.

قبل از خرید جعبه ابزار حتما مقاله جعبه ابزار حرفه ای و مناسب چه ویژگی هایی باید داشته باشد را مطالعه نمایید تا خریدی مطمعن داشته باشید.

ارسال نظر / پرسش در مورد جعبه ابزار پلاستیکی مهر mehr co16
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح