جعبه ابزار پیچ و مهره مهر ارگانایزر org4 + قیمت عالی

جعبه ابزار ارگانایزر مهر mehr org4
216,000 تومان
کد یکتای این محصول : 1242
جعبه ابزار ارگانایزر مهر مدل org4 ، از باکیفیت ترین مواد پلاستیکی ساخته شده است
مناسب برای قرار دادن ابزارآلات کوچک مانند رولپلاک ، پیچ ، مته
15 عدد تیغه متحرک با قابلیت جابه جایی
جعبه ارگانایزر مهر org4 ، دارای قفل پلاستیکی محکم است
سبک و بادوام
طول 35 عرض 28 ارتفاع 6 سانتی متر
تولید شده توسط کشور ایران
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

ابزارآلات کوچک مانند پیچ و مهره به دلیل ابعاد کوچکی که دارند ممکن است گم شوند و برای پیدا کردن این ابزارآلات کوچک ، ممکن است زمان زیادی را صرف کنید . به همین دلیل شرکت مهر پلاستیک ، جعبه ابزاری مخصوص قرارگیری ابزارآلات کوچک به نام جعبه ارگانایزر مهرorg4 تولید نموده که ابزارآلاتی مانند پیچ و مهره ، رولپلاک داخل این مدل جعبه ابزار مهر به صورت منظم قرار می گیرد و کاربر دسترسی آسان تری برای پیدا کردن این نوع ابزارآلات دارد. البته شایان به ذکر است که شرکت مهر بر روی درب جعبه ابزارهای بزرگ تر محفظه مخصوص برای قراگیری ابزارآلات کوچک نیز طراحی نموده اگر به جعبه ابزاری نیاز دارید که محفظه کوچک و بزرگ برای قرارگیری ابزارآلات ریز و درشت را داشته باشد خرید جعبه ابزار پلاستیکی مهر mehr pt22، جعبه ابزار پلاستیکی مهر mehr mt16 پیشنهاد می شود.

قبل از خرید جعبه ابزار حتما مقاله جعبه ابزار حرفه ای و مناسب چه ویژگی هایی باید داشته باشد را مطالعه نمایید تا خریدی مطمعن داشته باشید.

نمایندگی جعبه ابزار مهر

فروشگاه ابزارمیهن ، یکی از نمایندگی جعبه ابزار مهر است که کامل ترین جعبه ابزار را با قیمت مناسب به مشتریان گرامی عرضه می کند و جعبه ارگانیزر پلاستیکی org4  را با نازل ترین قیمت و تضمین کیفیت به فروش می رساند این فروشگاه، مدل مشابه دیگر جعبه ارگانایزر مهر مانند جعبه ارگانایزر مهر org7 را نیز موجود دارد و شرکت مهر پلاستیک را به عنوان بهترین مارک جعبه ابزار معرفی می نماید.

ابزار میهن علاوه بر فروش انواع جعبه ابزار پلاستیکی ، کیف ابزار باکیفیت و مناسب برای مصارف خانگی و عمومی را نیز موجود دارد.

خرید جعبه ابزار ارگانایزر مهر

خرید جعبه ابزار ارگانایزر مهر مدل org4 به صورت آنلاین و حضوری در فروشگاه ابزار میهن امکان پذیر است و با خرید اینترنتی جعبه ارگانایزر مهرorg4 از ارسال فوری و تحویل آن درب منزل و یا کارگاهتان بهره مند شوید.

ارسال نظر / پرسش در مورد جعبه ابزار ارگانایزر مهر mehr org4
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح