جعبه ابزار پلاستیکی مهر jmt22 + بهترین قیمت

کد یکتای این محصول : 1303
جعبه ابزار پلاستیکی مهر jmt22 قابلیت نگهداری ابزارآلات به صورت منظم را دارد
جعبه ابزار پلاستیکی jmt22 ، از پلاستیک فشرده نشکن ساخته شده
دارای دو عدد دسته در کنار جعبه ابزار
سه محفظه بر روی درب جعبه ابزار جهت نگهداری ابزارالات کوچک
دارای قفل فلزی بسیار با کیفیت
سایز 22 اینچ به ابعاد 388*310*546 میلی متر
سینی قابل حمل
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

جعبه ابزار پلاستیکی jmt22 مهر مشابه جعبه ابزار پلاستیکی  jpt22 می باشد با این تفاوت که جعبه ابزار jpt22 دارای قفل پلاستیکی می باشد اما جعبه ابزار jmt22 مهر از دو عدد قفل فلزی طراحی شده است .بر روی این نوع جعبه ابزار ایرانی نشکن ، سه محفظه قرار داده شده که کاربر می تواند جهت جلوگیری ازگم شدن ابزارآلات کوچک مانند پیچ و مهره آن ها را داخل این سه محفظه قرار دهد.

چگونه جعبه ابزار مناسب انتخاب کنیم؟

برای انتخاب بهترین جعبه ابزار ، ابتدا باید به نوع ابزارآلاتی که دارید دقت کنید زیرا جعبه ابزارهای پلاستیکی برای قرارگیری ابزارآلات نیمه سنگین مناسب هستند و با قرار دادن ابزارآلات سنگین داخل جعبه ابزارپلاستیکی باعث شکستگی جعبه ابزار می شود و جعبه ابزارهای فلزی برای نگهداری ابزارآلات سنگین کاربرد دارند زیرا بدنه آن ها از جنس فلز مستحکم ساخته شده است.

سایز جعبه ابزار و دقت در محفظه قرارگیری ابزارآلات در داخل جعبه ابزار دومین نکته ایست که باید حین خرید جعبه ابزار دقت شود.

سومین نکته کیفیت و برند جعبه ابزار است ، جعبه ابزاری را انتخاب کنید که از شناخته شده ترین برندها باشد و از مارک های متفرقه برای خرید جعبه ابزار استفاده نکنید زیرا از پلاستیک های درجه 3 برای ساخت جعبه ابزار استفاده می کنند و عمر کوتاه تری نسبت به جعبه ابزارهای شناخته شده در بازار دارند.

نمایندگی جعبه ابزار مهر

ابزارمیهن نمایندگی فروش جعبه ابزارمهر پلاستیک است و انواع جعبه ابزارپلاستیکی مهر مانند جعبه ابزار پلاستیکی jmt22 ، جعبه ابزار پلاستیکی مهر mehr blo18 ، را با قیمتی مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد و این فروشگاه برای خرید اینترنتی جعبه ابزار پلاستیکی مهرعلاوه بر تضمین کیفیت ارسال فوری نیز در نظر گرفته است.

ارسال نظر / پرسش در مورد جعبه ابزار پلاستیکی مهر mehr jmt22
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح