جعبه ابزار پلاستیکی مهر pt13 + بهترین قیمت

جعبه ابزار پلاستیکی مهر mehr pt13
122,000 تومان
کد یکتای این محصول : 1293
جعبه ابزار مهر pt13 برای نگهداری انواع ابزارآلات مناسب است
بسیار کاربردی در منازل و کارگاه های کوچک
جعبه ابزار پلاستیکی مهر مدل pt13 دو محفظه برای نگهداری ابزار آلات کوچک دارد
وزن بسیار سبک
دسته تاشو پلاستیکی جهت سهولت حمل
یک عدد قفل پلاستیکی مقاوم
سایز 13 اینچ به ابعاد (139*155*32 ) میلی متر
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

جعبه ابزارpt13 مهر ، برای قرارگیری ابزارآلات کم و سبک مناسب می باشد به همین دلیل برای نگهداری ابزارالات خانگی بسیار استفاده می شود این نوع جعبه ابزار پلاستیکی در عین سبک بودنش از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است و از باکیفیت ترین پلاستیک ساخته شده که جعبه ابزار را در برابر ضربه و فشار مقاوم می سازد. شرکت مهر پلاستیک جهت جلوگیری از ابزارالات کوچک دو محفظه بر روی درب جعبه ابزار مهرpt13 ،  تعبیه نموده و کاربر می تواند ابزاری مانند پیچ و رولپلاک را در داخل آن جای دهد این ویژگی از گم شدن ابزارآلات ریز جلوگیری می کند.

مقایسه جعبه ابزار پلاستیکی با جعبه ابزار فلزی

جعبه ابزارپلاستیکی نسبت به جعبه ابزار فلزی از وزن کم تری برخوردار است و قابلیت حمل و جابه جایی آسان تری دارد که از مهم ترین تفاوت جعبه ابزار پلاستیکی با جعبه ابزار فلزی محسوب می شود. با قرار گیری ابزار داخل جعبه ابزار پلاستیکی ، صدای ابزارآلات با برخورد به جعبه ابزار بسیار کم تر از جعبه ابزار فلزی می باشد.

جعبه ابزار فلزی دربرابر عوامل محیطی پس از گذشت زمان زنگ میزند که به دلیل جنس فلزی که دارد می باشد اما در جعبه ابزار پلاستیکی این مشکل وجود ندارد.

جعبه ابزار فلزی نسبت به جعبه ابزارپلاستیکی بدنه ای مستحکم تری دارد و در برابر ضربه نشکن است .

قیمت جعبه ابزار مهر پلاستیک pt-13

قیمت جعبه ابزار پلاستیکی pt13 ، با کیفیت عالی که دارد از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد و ابزارمیهن که نمایندگی جعبه ابزار مهر می باشد به کسانی که به جعبه ابزار ایرانی نشکن نیاز دارند خرید جعبه ابزار ایرانی مهر pt13 را پیشنهاد می کند.

خرید جعبه ابزار مهر

برای خرید انواع جعبه ابزارهای دیگر ایرانی با برند مهر مانند جعبه ابزار پلاستیکی مهر mehr jmt16، جعبه ابزار پلاستیکی مهر mehr blo18 و ....  می توانید وارد صفحه ابزارمیهن شوید و با کلیک بر روی جعبه ابزار مهر انواع جعبه ابزار پلاستیکی مهر را مشاهده کرده و خریدی آسان داشته باشید.

ارسال نظر / پرسش در مورد جعبه ابزار پلاستیکی مهر mehr pt13
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح