جعبه ابزار پلاستیکی مهر jmt16 + بهترین قیمت

جعبه ابزار پلاستیکی مهر mehr jmt16
350,000 تومان
کد یکتای این محصول : 1299
جعبه ابزار jmt16 مهر ، مناسب برای نگهداری ابزارآلات کوچک و بزرگ می باشد
وزن سبک و طراحی ایده آلی
جعبه ابزار مهر jmt 16 ، دارای سه درب پلاستیکی کوچک جهت نگهداری ابزارالات کوچک می باشد
دو عدد قفل فلزی بسیار با کیفیت
مقاوم در برابر ضربه
دارای ابعاد 24*21*41 سانتی متر
ساخت کشور ایران
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

برای نگهدای ابزارالات چه در منزل و چه در کارگاه ها نیاز به یک جعبه ابزار حرفه ای می باشد تا تمامی ابزارآلات ضروری داخل آن جا شوند .شرکت مهر تولیدکننده انواع جعبه ابزار پلاستیکی ایرانی نشکن می باشد و یکی از پرفروش ترین جعبه ابزارهای این شرکت ، جعبه ابزار پلاستیکی jmt16 است که از وزن سبکی برخوردار می باشد جنس بدنه این مدل جعبه ابزار ایرانی ، از پلاستیک درجه یک ساخته شده که جعبه ابزار را در برابر ضربه مقاوم می سازد . دو عدد قفل فلزی برروی جعبه ابزار jmt16 مهر نیز طراحی شده که مانع باز شدن جعبه ابزار در حین حمل می شود . ویژگی های منحصر و کیفیت عالی  این محصول باعث شده تا به عنوان بهترین جعبه ابزار ایرانی دربازار محسوب شود. سایز این نوع جعبه ابزار ، 24*21*41 سانتی متر است و کسانی که به جعبه ابزاربزرگتر نیاز دارند خرید جعبه ابزار پلاستیکی مهر mehr jmt22 و کسانی که به جعبه ابزار کوچک تر نیازدارند خرید جعبه ابزار پلاستیکی مهر mehr mt13 پیشنهاد می شود.

قیمت جعبه ابزار مهر jmt 16

فروشگاه ابزار میهن نمایندگی جعبه ابزار مهر همواره سعی دارد انواع جعبه ابزار پلاستیکی مهر را با قیمت مقرون به صرفه به مشتریان عرضه کند.قیمت جعبه ابزار مهر jmt16 با توجه به کیفیت عالی که دارد نیز نسبت به سایر محصولات مشابه در این فروشگاه بسیار ارزان تر می باشد.

خرید جعبه ابزار مهر jmt16

خرید جعبه ابزار مهر مدل jmt16 به کسانی که به یک جعبه ابزار پلاستیکی 16 اینچ کوچک و سبک نیاز دارند مناسب است . بسیاری از افراد از این نوع جعبه ابزار به عنوان جعبه ابزار حانگی نیز استفاده می کنند.

ارسال نظر / پرسش در مورد جعبه ابزار پلاستیکی مهر mehr jmt16
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح