جعبه ابزار پلاستیکی مهر blo18 + بهترین قیمت

جعبه ابزار پلاستیکی مهر mehr blo18
381,000 تومان
کد یکتای این محصول : 1301
جعبه ابزار مهر blo 18 ، بسیار زیبا و بزرگ برای نگهداری ابزارآلات می باشد
جعبه ابزار مهر مدل blo-18 از باکیفیت ترین پلاستیک ساخته شده
3 محفظه دیگر بر روی درب این جعبه
دو عدد قفل پلاستیکی با کیفیت
سینی مجزا با قابلیت حمل
سایز 18 اینچ به ابعاد ( 238*250*434 ) میلی متر
دسته پلاستیکی مقاوم جهت سهولت حمل
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

شرکت مهرتولیدکننده انواع جعبه ابزار پلاستیکی ایرانی نشکن است و جعبه ابزارپلاستیکیblo18 مهر را از باکیفیت ترین پلاستیک درجه یک ساخته تا در برابرضربه و شکستگی دوام زیادی داشته باشد.برای نگهداری ابزارآلات کوچک و بزرگ خرید جعبه ابزار blo18 مهر ، انتخاب مناسبی می باشد چرا که این مدل جعبه ابزار مهر ، دارای محفظه بزرگ برای نگهداری ابزارالات بزرگ است و داخل این محفظه دوعدد سینی جهت نگهداری ابزارآلات دیگر نیز تعبیه شده تا کاربر به راحتی همه ابزارالات را داخل این جعبه ابزار حرفه ای جای دهد. از ویژگی های این محصول وزن سبک و داشتن دسته ای پلاستیکی ارگونومیک تاشو می باشد که سهولت حمل را برای کاربر فراهم نموده است.

نکته : برای خرید جعبه ابزار، حتما به سایز جعبه ابزار توجه کنید . جعبه ابزارblo18  به ابعاد 238*250*434 میلی مترمیباشد . اگر به جعبه ابزاری بزرگتر از این مدل نیاز دارید خرید جعبه ابزار پلاستیکی مهر mehr jmt22 ،جعبه ابزار پلاستیکی مهر mehr pt22 پیشنهاد می شود.

قبل از خرید جعبه ابزار حتما مقاله جعبه ابزار حرفه ای و مناسب چه ویژگی هایی باید داشته باشد را مطالعه نمایید تا خریدی مطمعن داشته باشید.

نمایندگی جعبه ابزار مهر

برای خرید جعبه ابزار مهر مدل blo-18 حتما به نمایندگی جعبه ابزار مهر مراجعه نمایید. فروشگاه ابزارمیهن یکی از نمایندگی جعبه ابزار مهر در تهران است و کامل ترین جعبه ابزار مهر در سایت این فروشگاه قابل مشاهده است و با مقایسه سایر محصولات مشابه جعبه ابزار مورد نیاز خود را می توانید خریداری نمایید. همچنین قیمت جعبه ابزار مهر پلاستیک نسبت به سایر برندهای دیگر بسیار مناسب می باشد.

قیمت جعبه ابزار مهر مدل blo-18

جعبه ابزار پلاستیکی مهر blo 18 ، از نظر کیفیت حرف اول را در بازار می زند و شرکت مهر پلاستیک برای کسب رضایت مشتریان قیمت جعبه ابزار پلاستیکی مهر blo-18 را با توجه به کیفیت مطلوبش بسیار ارزان تر ازسایر برندهای دیگر جعبه ابزار گذاشته است.

ارسال نظر / پرسش در مورد جعبه ابزار پلاستیکی مهر mehr blo18
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح