جعبه ابزار پلاستیکی مهر jmt13 + بهترین قیمت

جعبه ابزار پلاستیکی مهر mehr jmt13
186,000 تومان
کد یکتای این محصول : 1292
جعبه ابزار مهر مدل jmt13 ، سبک و مقاوم برای نگهداری ابزارآلات است
جعبه ابزار پلاستیکی مهر jmt13 بدنه ای از جنس پلاستیک درجه یک دارد
دوام بسیار زیاد در برابر ضربه
دو محفظه که برای قرار دادن ابزار آلات
دسته تاشو پلاستیکی حرفه ای جهت سهولت حمل
یک عدد قفل فلزی با کیفیت
سایز 13 اینچ به ابعاد (187*155*320 ) میلی متر
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

با جعبه ابزار پلاستیکی jmt13 ، دیگر نگران گم شدن ابزارآلات خود نباشید و همه ابزارآلات خود را به راحتی می توانید با محفظه بزرگی که این نوع جعبه ابزارپلاستیکی دارد جای دهید . جعبه ابزار مدل jmt13 مهر ، توسط شرکت مهر پلاستیک تولید و طراحی شده که جعبه ابزاری باکیفیت و قیمت مناسب می باشد.جعبه ابزارjmt13 ، که به جعبه ابزار 13 اینچ قفل فلزی نیز معروف است دارای دو درب پلاستیکی بر روی جعبه ابزارمی باشد که برای قرارگیری ابزارآلات کوچک مانند پیچ و مهره طراحی شده و اگر از کیفیت این نوع جعبه ابزار بخواهیم بگوییم باید از درجه یک بودن پلاستیک ساخته شده آن گفت که جعبه ابزار را در برابر ضربه مقاوم می سازد.

مزیت جعبه ابزارپلاستیکی نسبت به فلزی

  1. جعبه ابزار فلزی نسبت به جعبه ابزارپلاستیکی از وزن سنگین تری برخوردار است و به همین دلیل بسیاری از تعمیرکاران سیار از جعبه ابزارپلاستیکی استفاده می کنند.
  2. جعبه ابزار فلزی پس از گدشت زمان دچار زنگ زدگی می شوند
  3. با قراگیری ابزار داخل جعبه ابزار فلزی ، با هر تکان خوردن جعبه ابزار صدای زیادی نسبت به جعبه ابزار پلاستیکی ایجاد می کنند.
  4. جعبه ابزار فلزی معمولا محفظه ای برای نگهداری ابزارالات کوچک ندارد.

خرید جعبه ابزار مهر مدل jmt13

اگر به یک جعبه ابزار پلاستیکی ایرانی نشکن نیاز دارید ؛ خرید جعبه ابزار مهرjmt13 از نمایندگی جعبه ابزار که به صورت آنلاین نیز محصولات خود را به فروش می رساند پیشنهاد می شود. شرکت مهر، جعبه ابزارهای پلاستیکی دیگر با طراحی های متفاوت مانند جعبه ابزار پلاستیکی مهر mehr jmt16 و جعبه ابزار پلاستیکی مهر mehr blo18 و... تولید نموده تا نیاز مصرف کنندگان را بر اساس سایز و تنوع طراحی های متفاوت برطرف سازد. 

نمایندگی جعبه ابزار مهر

کامل ترین جعبه ابزار مهر را در فروشگاه ابزار میهن نمایندگی جعبه ابزار مهر جستجو کنید.این فروشگاه قیمت جعبه ابزار مهر پلاستیک را در اختیار مشتریان گرامی قرار داده و با وارد شدن در صفحه ابزار میهن و جستجو جعبه ابزار مهر مشتریان می توانند با مقایسه انواع جعبه ابزار پلاستیکی بهترین جعبه ابزار مورد نیاز خود را خریداری کنند.ابزار میهن ، بهترین مارک جعبه ابزار از نوع پلاستیکی ، جعبه ابزار مهر را با تضمین کیفیت معرفی می کند.

ارسال نظر / پرسش در مورد جعبه ابزار پلاستیکی مهر mehr jmt13
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح