جعبه ابزار فلزی 352 ایرانی

کد یکتای این محصول : 1282
جعبه ابزار فلزی دو طبقه 352 ، بدته ای ضد ضربه از جنس فلز دارد
جعبه ابزار فلزی 352 ، دارای دو طبقه در سایز 35 سانت برای نگهداری ابزار آلات می باشد
با دوام در برابر ضربه و خراشیدگی
دارای دسته باکیفیت از جنس پلاستیک abs
استفاده از ورق های ضخیم
کیفیت عالی و قیمت مناسب
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

امروزه انواع جعبه ابزار فلزی در سایز و رنگ بندی های مختلف تولید و عرضه بازار شده اند و از لحاظ قیمت و کیفیت نیز متفاوت اند.جعبه ابزار فلزی دوطبقه 35 سانت که به جعبه ابزار فلزی 352 شناخته شده است یک جعبه ابزار فلزی ارزان و در عین حال بسیار مقاوم است.این نوع جعبه ابزار فلزی 2 طبقه ، در برابر ضربه و خراشیدگی نسبت به جعبه ابزار پلاستیکی مقاوم تر است وبه دلیل جنس فلز به کار برده شده از وزن بیشتری نسبت به جعبه ابزار پلاستیکی برخورداراست.جعبه ابزار فلزی 352 ایرانی دارای دو طبقه در سایز 35 سانت برای نگهداری ابزارآلات می باشد و رنگ بی نظیر به کار برده شده در این نوع جعبه ابزار فلزی ایرانی 352 ، توجه بسیاری از خریداران جعبه ابزار فلزی را به خود جلب نموده است.

اگر به جعبه ابزار فلزی با تعداد طبقات بیشتر در سایز بزرگ تر نیاز دارید جعبه ابزار فلزی 604 ایرانی پیشنهاد می شود و حتما قبل از خرید جعبه ابزار فلزی به سایز و تعداد طبقات جعبه ابزار توجه نمایید.

قیمت جعبه ابزار فلزی دو طبقه 352

فروشگاه ابزار میهن ، سعی دارد با معرفی جعبه ابزار فلزی ارزان و باکیفیت نیاز خریداران جعبه ابزار فلزی را با کم ترین هزینه برطرف کند.البته در این فروشگاه قیمت جعبه ابزار فلزی دو طبقه با دیگر جعبه ابزارهای فلزی متفاوت است و مشتریان گرامی برای کسب اطلاع از قیمت جعبه ابزار فلزی بزرگ وکوچک می توانند از طریق چت واتساپ با همکاران ابزار میهن مکاتبه نمایند.

ارسال نظر / پرسش در مورد جعبه ابزار فلزی 352 ایرانی
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح