کولیس ساده اینسایز 15 سانتی متر insize 1502s-1205 + عالی ترین قیمت

برند : اینسایز
دسته بندی : کولیس اینسایز
کد یکتای این محصول : 2899
کولیس ساده اینسایز 15 سانتی ، قابلیت اندازه گیری قطر داخلی و خارجی را دارد
سطح کولیس آبکاری کروم می باشد ، جهت بهتر خوانده شدن اعداد کولیس
قابلیت اندازه گیری میلیمتر و اینچ با کولیس ساده 15 سانتی اینسایز
دارای دقت 0.02 میلی متر
ارتفاع فک اصلی تا بدنه کولیس 40 میلی متری
خوش دست و سبک
ساخته شده مطابق با استاندارد din862
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

معرفی کولیس ساده 15 سانت مدل 1502s-1205

کولیس ساده 15 سانت insize ، یکی از پرفروش ترین کولیس از نوع ساده است که به آن کولیس معمولی و یا کولیس ورنیه نیز می گویند. کولیس اینسایز 15 سانتی کاربرد بسیاری در آزمایشگاه ها و کارگاه ها دارد. به طور کل این مدل کولیس insize ، قابلیت اندازه گیری اجسام تا طول 15 سانتی متر در سه حالت مختلف با دقت 0.02 میلی متر را دارد.

کیفیت بالای کولیس 15 سانتی اینسایز باعث ایجاد رقابت با سایر کولیس در بازار شده و در نهایت باعث افزایش فروش کولیس insize در بازار رقابتی شده است. در ادامه در مورد ویژگی های کولیس insize توضیحات بیشتری خواهیم داد تا با کسب اطلاعات کافی خریدی مطمعن از این مدل کولیس داشته باشید.

ویژگی و مشخصات کولیس ساده اینسایز 15 سانتی

کولیس ساده 15 سانت insize مدل 1502s-1205 ، با دامنه اندازه گیری 0 تا 150 میلی متر و وقت 0/02 میلی متر بهترین کولیس ورنیه محسوب می شود که در میان رقبای خود ، رضات بسیاری از مصرف کنندگان را به همراه داشته است. در این صفحه شما را با ویژگی کولیس insize ساده بیشتر آشنا می کنیم.

  1. کولیس ساده insize ، از با کیفیت ترین فولاد ضد زنگ ساخته شده و دوام بسیار زیادی نسبت به سایر کولیس های ساده دارد.
  2. سطح آبکاری شده کروم این نوع کولیس اینسایز 15 سانت باعث بهتر خوانده شدن اعداد کولیس می شود.
  3. طول کلی بدنه کولیس 15 سانتی اینسایز ، 235 میلی متر است این اندازه یک کولیس استاندارد بوده و به راحتی در دست کاربر قرار می گیرد.
  4. فک کوتاه کولیس ساده insize ، قطعه هایی با ارتفاع 9 سانت را اندازه گیری می کند.
  5. کولیس اینسایز 15 سانت ، برای اندازه گیری هیچ لغزشی را ایجاد نمی کند و این ویژگی برند insize باعث شده تا اجسام با دقت بالایی اندازه گیری شوند.
  6. یک پیچ قفل کن بر روی کولیس insize تعبیه شده که مانع حرکت ورنیه در حین اندازه گیری می شود.
  7. کولیس 15 سانت اینسایز ، قابلیت اندازه گیری دقیق قطر داخلی و خارجی اجسام را دارد و نسبت به کولیس های دیجیتالی از طول عمر بیشتری برخوردار است.

کولیس اینسایز ساخت کجاست؟ قطعا برای خرید هر ابزاری همچون کولیس ساخت کشور آن نیز مهم است. کولیس insize تحت لیسانس اتریش مطابق با استانداردهای din862 ساخته شده و با مناسب ترین قیمت روانه بازار شده است.

کیفیت عالی کولیس های برند اینسایز insize حرف اول را در بازار می زند اگر به کولیس ساده اینسایز در سایزهای بزرگ تر نیاز دارید کولیس ساده اینسایز 20 سانتی متر مدل insize 2002-1205 و کولیس ساده اینسایز 30 سانتی متر insize 3002-1205 پیشنهاد می شود.

قیمت کولیس ساده اینسایز 15 سانتی

قیمت کولیس ساده اینسایز 15 سانتی مقایسه با سایر کولیس های هم رده خود بسیار مناسب است و می توان گفت قیمت کولیس insize در ضمره خوش قیمت ترین کولیس های بازار می باشد که در ابزار میهن با تضمین کیفیت به فروش می رسد.

ابزار میهن به روز ترین قیمت کولیس 15 سانتی اینسایز را در اختیار لمشتریان عزیز قرار می دهد و کاربران می توانند با مطالعه مشخصات و قیمت کولیس insize این محصول پرفروش را با سایر کولیس های ساده مقایسه کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کولیس ساده insize نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کولیس ، مطالعه مقاله ذیل پیشنهاد می شود:

کولیس چیست و کاربرد ابزار کولیس

ارسال نظر / پرسش در مورد کولیس ساده اینسایز 15 سانتی متر insize 1502s-1205
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح