جک سوسماری سپهر اصفهان 3 تن پدالی + نازل ترین قیمت

برند : سپهر
دسته بندی : جک سوسماری سپهر
کد یکتای این محصول : 2871
جک سوسماری 3 تن سپهر ، بهترین جک سوسماری برای بلند کردن خودروهای سواری می باشد
دارای چرخ های فلزی مقاوم
بدنه ای بلند برای دسترسی به نقاط غیر قابل دسترس
رنگ کوره ای بسیار با کیفیت نارنجی
دارای پدال جهت تسریع در سرعت بالا رفتن خودرو
قابلیت بالا بردن خودرو تا وزن 3 تن
دارای پمپ هیدرولیک قوی و بزرگ
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

معرفی جک سوسماری تعمیرگاهی سپهر 3 تن پدالی

جک سوسماری 3 تن سپهر ، بهترین جک سوسماری در بازار است که علاوه بر کیفیت بی نظیر در ضمره خوش قیمت ترین جک سوسماری تعمیرگاهی قرار دارد. جک سوسماری 3 تن سپهر اصفهان ، با وزن 3 تن قابلیت تحمل وزن خودورهای سواری تا 3 تن را دارد و برای بلند کردن تایرهای خودرو جهت تعمیر خودرو مورد استفاده قرار می گیرد.

جک سوسماری تعمیرگاهی سپهر 3 تن پدالی بهترین جک تعمیرگاهی

جک سوسماری 3 تن بلند سپهر اصفهان ، از بدنه ای مستحکم فولادی ساخته شده و با دسته بلندی که روی این مدل جک سوسماری قرار گرفته امکان دسترسی به نقاط دور از دسترس را این مدل جک سوسماری سپهر اصفهان مدل 3 تن پدالی sepehr برای کاربر فراهم نموده است. در ادامه مطالب به ویژگی و مشخصات کامل جک سوسماری سپهر 3 تن به طور کامل می پردازیم ، پیشنهاد می شود قبل از خرید جک سوسماری تعمیرگاهی سپهر ادامه مطالب این صفحه را کامل مطالعه نمایید.

ویژگی جک سوسماری سپهر 3 تن اصفهان پدالی

جک سوسماری سپهر اصفهان 3 تن پدالی از پرفروش ترین جک سوسماری بازار است که ویژگی های منحصرش باعث فروش روز افزون این مدل جک سوسماری 3 تن شده است.

ویژگی جک سوسماری 3تن سپهر اصفهان به شرح ذیل می باشد:

  • جک سوسماری سپهر ، از بدنه فولادی و بسیار مستحکم برخوردار است و استحکام بالای آن در برابر وزن 3 تن خودروهای سواری ، یکی از مشخصات این مدل جک سوسماری تعمیرگاهی محسوب می شود.
  • یک پدال بالا برنده خودرو بر روی جک سوسماری سپهر تعبیه شده که سهولت کار و سرعت بالا بردن خودرو را برای تعمیر افزایش می دهد.
  • جک سوسماری 3 تن سپهر ، بدنه ای بلند به طول 110 سانتی متر دارد و برای نقاط غیر قابل دسترس استفاده می شود به همین دلیل به جک سوسماری بلند سپهر معروف است.
  • چرخ های فلزی باکیفیت گردان سهولت کاربر را برای جابه جایی جک سوسماری فراهم نموده است.
  • دارای یک پمپ هیدرولیک قدرتمند با طراحی به روز
  • دارای رنگ کوره ای نارنجی رنگ باکیفیت و جذاب
  • مناسب برای تعمیر خوردوهای سواری تا وزن 3 تن
  • قیمت اقتصادی این مدل جک سوسماری سپهر علاوه بر کیفیت بی نظیرش باعث محبوبیت فراوان در بین سایر جک های سوسماری در بازار شده است.

ویژگی جک سوسماری سپهر 3 تن اصفهان

قیمت جک سوسماری 3 تن سپهر

قیمت جک سوسماری 3 تن سپهر در مقایسه با سایر جک سوسماری با وزن 3 تن در بازار بسیار مقرون به صرفه می باشد. به طوری که می توان با کم ترین هزینه بهترین جک سوسماری تعمیرگاهی را خریداری کنید و استفاده چندین ساله از جک سوسماری 3 تن سپهر اصفهان برای تعمیرات خودرو داشته باشید.

برای کسب اطلاعات از جدیدترین قیمت جک سوسماری سپهر کافیست از طریق چت واتساپ با همکاران آنلاین ابزار میهن در ارتباط باشید و علاوه بر پرسش قیمت جک سوسماری سپهر 3 تن اصفهان مشاوره رایگان درباره این محصول پرفروش دریافت نمایید.

ارسال نظر / پرسش در مورد جک سوسماری سپهر اصفهان مدل 3 تن پدالی sepehr
CAPTCHA
عابدی فررد در تاریخ دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ :
با سلام به یک عدد جک سوسماری با ظرفیت 4 تن جهت استفاده برای لیفتراک ، سواری و وانت برای شرکت نیاز داریم. خواهشمند است اعلام قیمت و پیش فاکتور کنید. در صورت امکان اعلام قیمت بر اساس فاکتور رسمی با ارزش افزوده باشد و اگر چند پیشنهاد مارکهای مختلف با قیمتهای مختلف هم دارید لطفا همه موارد را در پیش فاکتور اعلام کنید تا بهترین گزینه را بتوانیم انتخاب کنیم. با تشکر شرکت رزینفام عابدی فرد
سلام وقت بخیر با واتساپ و تلگرام فروشگاه برای ثبت سفارشتان در تماس باشید
حسن رضایی کوجانی در تاریخ پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ :
با سلام.قیمت چند است
سلام وقت بخیر محصول جک سوسماری سپهر موجودی محدود دارد و معمولا در سایت قیمتش ثبت نمی‌شود و از طریق صدور پیش فاکتور به فروش می‌رسد
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح