اسپری انژکتورشور حرفه ای اوکی + بهترین کیفیت

اسپری انژکتور شور اوکی مدل ing1000 ok
33,000 تومان
کارتن 24 عددی
720,000 تومان
قیمت هر عدد : 30,000 تومان
کد یکتای این محصول : 2744
اسپری انژکتور شور اوکی ، بهترین اسپری تمیزکننده انژکتور خودرو می باشد
متناسب با سوزن های انژکتور خودروهای خارجی
بهبود سیستم سوخت رسانی خودرو
کاهش ایجاد آلودگی محیط
افزایش دهنده قدرت و شتاب خودرو
فاقد حلال های مضر و آسیب رسان به انژکتور
حجم 450 میلی لیتر
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

اسپری انژکتور شور اوکی ok ، پرفروش ترین اسپری انژکتور شور با برند اوکی ok در بازار است که به عنوان تمیز کننده انژکتور خودرو ، کاربراتور ، دریچه گاز خودرو استفاده می شود. شرکت اوکی ، برای تولید اسپری انژکتورشور اوکی از موادهای آسیب رسان به انژکتور خودرو استفاده ننموده و با استفاده از این نوع اسپری انژکتور شور، نتیجه عالی در بهبود سوخت و ساز خودرو و کاهش مصرف سوخت خودرو مشاهده خواهید کرد. فروشگاه ابزارمیهن ، درباره کاربرد اسپری انژکتور شور اوکی ok و مزایا اسپری انژکتور شور اوکی به طور کامل در این صفحه شرح داده است تا مشتریان گرامی با مطالعه ویژگی و مشخصات اسپری انژکتور شور ok ، خریدی مطمئن و آگاهانه درباره این محصول داشته باشند.

اسپری انژکتور شور اوکی مدل ok ing1000

اسپری انژکتور شور اوکی ok

اسپری انژکتور شور اوکی ok ، بهترین تمیز کننده جرم های انژکتور خودرو می باشد. پس از استفاده طولانی مدت از خودرو ، قطعاتی همچون انژکتور خودرو دچار آلودگی و کثیفی می شوند و این آلودگی ها روی شتاب خودرو و حتی سیستم سوخت رسانی خودرو تاثیر می گذارد. به همین دلیل شرکت اوکی ok که یکی از گسترده ترین تولیدات در زمینه اسپری نگهداری خودرو را دارد ، اسپری انژکتور شور اوکی را با قیمت مناسب تولید و به بازار عرضه نموده است.

اسپری انژکتور شور اوکی بهترین اسپری انژکتور شور ایرانی با کیفیت

مواد تشکیل دهنده اسپری انزکتور شور بسیار مهم است چرا که انژکتور شورهای بی کیفیت نه تنها جرم ها را از روی قطعات خودرو پاک نمی کند بلکه به خودرو نیز آسیب جدی وارد می کند به همین دلیل شرکت اوکی با به کارگیری بهترین مواد اولیه در تولید اسپری انژکتور شور ok توانسته با کیفیت ترین اسپری انژکتور شور را تولید کند این محصول هیچ آسیبی به خودرو وارد نمی کند و باعث کاهش آلودگی محیط نیز می شود. نمونه مشابه اسپری انژکتور شور ایرانی اوکی ، اسپری انژکتورشور گل پخش cleaner golpakhsh می باشد که از نظر کیفیت با اسپری انژکتور شور اوکی هم رقیب است.

در ادامه با کاربرد اسپری انژکتور شور اوکی بیشتر آشنا می شوید.

کاربردهای اسپری انژکتور شور اوکی ok

کاربرد اسپری انژکتور شور اوکی به شرح ذیل می باشد:
  • شستشو انژکتور خودرو و تمیز نمودن قطعات مرتبط به آن
  • از بین برنده رسوبات کربنی
  • بهبود سیستم سوخت رسانی و افزایش شتاب و قدرت خودرو
  • خاصیت روان کنندگی قطعات

کاربرد اسپری انژکتور شور اوکی ok

طریقه استفاده اسپری انژکتور شور اوکی ok

بسیاری از کسانی که خودرو دارند نحوه استفاده اسپری انژکتور شور را نمی دانند به همین دلیل ما به شما در این صفحه طریقه استفاده اسپری انژکتور شوی را آموزش می دهیم.

ابتدا خودرو را به مدت 5 الی 10 دقیقه روشن کنید ، سپس فیلتر هوا را خارج کنید و زمانی که دور موتور به 5000 تا 6000 دور در دقیقه رسید به ورودی هوای موتور ، صفحه و شفت دریچه گاز اسپری نمایید.با این کار جرم و رسوبات خودرو از اگزوز خارج می شود . موتور را خاموش کنید و فیلتر هوا را نصب کنید.

خرید اسپری انژکتور شور اوکی

اسپری انژکتور شور اوکی ، از نظر کیفیت و کارایی به عنوان باکیفیت ترین اسپری انژکتور شور خودرو در بازار شناخته شده و از آن دسته اسپری انژکتور شورهای بی کیفیت در بازار نمی باشد به همین دلیل فروشگاه ابزارمیهن نمایندگی اسپری انژکتور شور، خرید اسپری انژکتور شور اوکی را پیشنهاد می کند. برای اطلاع از قیمت خرید اسپری انژکتور شور می توانید از طریق چت واتساپ در سایت ابزارمیهن با مشاوران آنلاین مکاتبه نمایید.

خرید  اینترنتی اسپری انژکتور شور اوکی

ارسال نظر / پرسش در مورد اسپری انژکتور شور اوکی مدل ok ing1000
CAPTCHA
حسام در تاریخ چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ :
عالی
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح