اسپری wd40 چیست + 15 کاربرد و معجزات wd-40

اسپری روان کننده چیست؟ اسپری روان کننده wd40 و یا همان اسپری روان کننده سطوح پرکاربرد ترین اسپری ، به عنوان روان کننده و محافظت از زنگ زدگی سطوح می باشد و به دلیل کاربرد بسیارش می توان گفت که در هر خانه و یا کارگاهی یک اسپری روان کننده wd40 مشاهده می شود. اسپری wd40 زنگ بر در قوطی های آبی رنگ به طور فشرده با حجم 400 میلی لیتر در بازار با قیمت هایی متفاوت به فروش می رسند و بسیاری از مردم شاید با چند مورد از کاربرد اسپری روان کننده wd40 آشنا هستند. به همین دلیل فروشگاه ابزار میهن برای کسب اطلاعات بیشتر مصرف کنندگان اسپری روان کننده wd40 ، مقاله ای به نام کاربردهای اسپری wd40 با توضیحات کامل ارائه نموده تا خریداران اسپری زنگ بر wd40 ، از کاربرد اسپری زنگ بر w40 بیشتر آشنا شوند بنابراین تا آخرین مطالب با ما همراه باشید.

اسپری wd40 چه کاربردهایی دارد؟

15 کاربرد اسپری wd40 و معجزات اسپری wd 40

اسپری wd40 چه کاربردی دارد؟ آیا اسپری روان کننده wd40 فقط برای روان سازی قطعات و محافظت زنگ زدگی استفاده می شود؟ اگر دو سه موارد از کاربرد wd 40 را می دانید بهتر است تا آخرین مطالب همراه ما باشید چرا که کاربرد اسپری wd 400 بیش از این موارد می باشد و با مطالعه آن از موارد استفاده اسپری wd40 بیشتر آشنا شوید.


1- یکی از  کاربردهای اسپریwd40 استفاده برای پاک کردن برچسب ها و اثراتشان بر روی سطوح می باشد به این نحو که اسپری ضد زنگ wd40 را بر روی برچسب ها و یا اثرات چسب اسپری کرده و بعد از چند دقیقه سطح را پاک می کنیم.

2- قابلیت پاک کردن آدامس : اسپری روان کنندهwd40  را بر روی جسم و یا سطحی که آدامس به آن چسبیده اسپری می کنیم و بعد از چند لحظه آدامس را به راحتی جدا می کنیم. بنابراین اگر به لباستان آدامس چسبیده شد از جدا شدن آن هیچ نگرانی نداشته باشید چرا که این اسپری ، بهترین اسپری برای جداسازی آدامس از روی لباس و یا هر سطح دیگری می باشد.

جدا کردن آدامس از روی لباس با اسپری wd40

3- پاک کردن مدفوع حیوانات از روی زمین و یا سطوح و یا حتی از روی رنگ اتومبیل از دیگر کاربرد اسپری روان کننده به شمار می آید. بارها برای همه ما اتفاق افتاده است که مدفوع پرندگان بر روی اتومبیل مان را باید پاک میکرده ایم اما انجام این کار به راحتی برایمان امکان پذیر نبوده است ولی حالا با معجزات اسپری wd40  به راحتی این کار انجام می شود. اسپری روان کننده wd40 را بر روی سطح اسپری کرده و پس از چند دقیقه به راحتی اثرات مدفوع را  پاک نمایید.

4- اسپری همه کارهwd40  ، استفاده به عنوان یک لایه محافظ بر روی وسائل چرمی است در صورتی که وسائل چرمی شما دیگر مثل روز اولشان ظاهر زیبایی ندارند و کمی مات شده اند این اسپری می تواند تاثیر خوبی روی آنها داشته باشد.

از بین بردن لکه از روی وسایل چرمی با اسپری wd40

5- پاک کردن لکه های رنگ و روغن از دیگر کاربرد اسپری wd 40 محسوب می شود. اسپری همه کاره wd40 ، می تواند لکه های رنگ یا روغن را از روی چرم به خوبی پاک کند به این صورت که اسپری زنگ بر wd40 را بر روی سطح مد نظرپاشش نمایید و بعد از چند دقیقه با یک دستمال خشک پاک کنید.

6-اسپری روان کننده و زنگ بر wd40 یک روانکار بسیار پیشرفته با فرمولی بسیار خاص و کارگشا می باشد از این رو استفاده از آن به عنوان یک روانکار برای لولا، قیچی و هر ابزاری که مثل روز اولش دیگر عالی کار نمی کند بسیار مناسب می باشد.

کاربرد اسپری wd40 به عنوان روان کننده و زنگ بر سطوح

7-اسپری روان کننده wd-40 را می توان به عنوان یک لایه محافظ برای ابزارآلاتمان که در معرض زنگ زدگی هستند استفاده کرد ، به این صورت که با اسپری از فاصله 15 تا 20 سانتی متری بر روی سطح یک لایه روغنی بر روی سطح ابزار ایجاد کنیم. همانطور که قبلا ذکر کردیم اسپری روان کننده wd40 یک روانکار خاص و قدرتمند می باشد و استفاده از آن در دوچرخه و وسائل بازی و تفریحی بسیار راهگشا و کار آمد است. البته اسپری رنگ دوپلی کالر نیز از زنگ زدگی سطوح محافظت می کند و کسانی که تمایل به رنگ آمیزی با اسپری رنگ برای دوچرخه را دارند می توانند از رنگ های پرطرفدار دوپلی کالر مانند اسپری دوپلی کالر 3020 و اسپری دوپلی کالر 3028 استفاده نمایند.

کاربرد اسپری wd40 برای روان سازی قطعات دوچرخه

8- شاید برایتان جالب باشد بدانید اسپری روانکار wd40 را میتوان به عنوان یک پولیش برای بازگرداندن براقیت به استیل نیز استفاده کرد به این صورت که پس از اسپری برروی سطح استیل کمی به اسپری همه کاره wd40  فرصت دهید که تاثیر خود را بگذارد سپس با پنبه یا یک نمد پولیش کار روی سطح را پاک کنید. همچنین برای جلوگیری از زنگ زدگی فلزات علاوه بر اسپری زنگ بر wd40 ، می توان از اسپری زینک گالوانیزه نیز استفاده نمود.

9- شاید برایتان پیش آمده باشد که کاشی ، سنگ و یا حتی توالت یا روشویی سرویس بهداشتی منزل یا محلکارتان با لکه ها سیاه و روغنی ظاهر بد پیدا کرده باشند،اینجا هم میتوانید روی کاربرد w40 حساب بازکنید با اسپری کردن کمی از این مواد روی لکه ها و شستشوی این سطوح مثل روز اولشان خواهند شد.

10- باز هم لکه و باز هم معجزات اسپری wd 40 ، اگر روی کفپوش ها پارچه ای یا الیاف لکه های قهوه و چایی دارید نگران نباشید اسپری تمیز کننده و روان کنندهwd40  باز هم میتواند راهگشا باشد ، کمی از مواد را روی سطح اسپری کنید چند لحظه صبر کنید تا این اسپری معجزه کند حالا با کمی آب ولرم شستشو دهید اگر باز هم کمی از لکه باقی ماند می توانید این کار را تکرار کنید. اسپری تمیز کننده wd40 به عنوان لکه بر پارچه و بدون آسیب به الیاف پارچه نیز استفاده می شود.

11- حتما برایتان پیش آمده است که قسمت های چوبی ابزار و وسائل باغبانی تان پس از مدتی که در انبار می ماند پوسیده شده و یا مورد هجوم حشرات موذی قرار گرفته باشد، اینجا هم روی اسپری روان کننده wd40 حساب کنید با اسپری کردن کمی از آن روی سطوح چوبی هم باعث زیبایی سطح چوب ها می شوید هم استقامت چوب در برابر عوامل محیطی بالا می رود .اسپری همه کارهwd40  این قابلیت را دارد که به عنوان یک ضدافت نیز وارد عمل شود ، می توانید با اسپری کردن کمی از این اسپری به گلدان ها آنها را از شر افت ها و حشرات و حتی حلزون ها در امان دارید. از اسپری ضد زنگ wd40 ، می توان به عنوان اسپری ضد آب درب چوبی نیز استفاده نمود.

12- استفاده از اسپری چند کاره wd40  ، برای ضد آب کردن و جلوگیری از نفوذ آب به کفش و پوتین های شما بهترین گزینه می باشد ، برای ضد آب کردن کفش و پوتین هایتان این اسپری را از فاصله 15 تا 20 سانتی متری به کفش های خودتان اسپری کنید حالا کفش و پوتین شما مقاومت بسیار بالایی در برابر نفوذ آب و حتی برف از خود نشان خواهند داد. 

اسپری wd40 بری ضدآب کردن کفش نیز استفاده می شود

13-وظیفه اصلی اسپریwd40  امروزه روانکاری و زنگ بری می باشد به همین دلیل به آن اسپری روان کننده و زنگ بر نیز می گویند، شما می توانید اسپری زنگ برwd40  را بر روی یراق الات زنگ زده و یا مستهلک خود اسپری کرده و عمری تازه به آنها ببخشید ، این اسپری را میتوانید جهت شستشو یراق الات از روغن های غیر استاندارد که باعث کاهش کیفیت یراق الات شده اند نیز استفاده کنید.اسپری دیگری به نام اسپری قالب تولید و عرضه بازار می شوند که همانند اسپری روان کننده wd40 کار روان سازی قطعات را انجام می دهد و کار اصلی آن جداسازی رزین از قالب های سیلیکونی میباشد اما این دو اسپری ، تفاوت های زیادی نیز دارند که در مقاله اسپری قالب چیست و چه کاربردی دارد؟ توضیح کامل داده شده است.

14- پاک کردن لکه و اثر چربی از روی دست و بدن یکی دیگر از مهم ترین کاربرد اسپری wd40 محسوب می شود. برای همه پیش آمده که بعد از این که در کارگاه و یا هنگام تعمیر یک قطعه و یا وسیله دستمان با روغن ها یا گریس ها آلوده شده باشند و برای پاک کردن این لکه ها مشکل داشته باشیم ولی دیگر جای نگرانی نیست با استفاده از روان کننده دبلیو دی فورتی و چند لحظه مالش دست به هم و شستشو دستمان با آب گرم و مواد صابونی دستمان بدون اینکه آسیب ببیند به راحتی تمیزمی شود.بسیار پیش آمده است که در اثر شستشو و یا عدم استفاده زیپ لباس یا کیف ها و یا سایر وسائلمان به خوبی کار نکند شما میتوانید با استفاده از این اسپری پر کاربرد زیپ ها را روان کرده و به راحتی استفاده نمایید. البته باید طرز استفاده اسپری wd40 را بدانید و با روش صحیح از این نوع اسپری روان کننده همه کاره wd40 استفاده کنید تا نتیجه مطلوب به دست آورید.

روان سازی زیپ با استفاده از اسپری wd40

15- قابلیت دیگر اسپری هزار کارهWd40  پاک کردن اثر چسب و یا مواد شیمیایی از روی بدن می باشد به این صورت که بعد از آلوده شدن دست به این مواد، با اسپری همه کاره wd40 بر روی این آلودگی ها اثرچسب و یا مواد شیمیایی  به راحتی از روی پوست به خوبی پاک می شوند و تا حدود بسیار زیادی تاثیر این مواد رو هم خنثی می کند. همچنین در فصل تابستان بسیار پیش آمده است که سطوح فلزی یخ زده اند و در استفاده از آنها دچار مشکل شده ایم ولی شما میتوانید با استفاده از این اسپری  یک لایه محافظ بر روی سطوح فلزی ایجاد کنید و پس از آن دیگر سطح یخ نمیزند. خاصیت دیگر اسپری همه کاره wd40 علف کشی است در صورتی که گیاه یا علفی در محلی که نباید بروید رویش داشته باشد ، می توانید با اسپری کردن روی علف و اطراف ریشه اش باعث خشک شدن علف و جلوگیری از رویش علف شویم.

امروزه شاهد فروش انواع اسپری wd40 در بازار با قیمت های متفاوت هستیم اما اسپری wd40 اصلی اورجینال را از کجا بخریم ؟ فروشگاه ابزار میهن نمایندگی اسپری wd40 ، اسپری wd40 اصلی را با ضمانت اصالت کالا و مناسب ترین قیمت به مشتریان گرامی معرفی می کند.

بیشتر بدانید : اسپری Wd40 ایرانی

مواد تشکیل دهنده اسپری wd40

مواد تشکیل دهنده اسپری wd40 ، از یک فرمولاسیون شیمیایی مواد جدا کننده جهت روان سازی استفاده شده ، این مواد در روان سازی قطعات و بهبود عملکرد آن ها تاثیر گذار است و در ساخت اسپری روان کننده wd40 همانطور که از نامش مشخص است هیچ گونه اثری از آب دیده نمی شود و این ویژگی باعث شده تا از اسپری همه کاره wd40 روی همه سطوح استفاده کرد و از سطوح در برابر نفوذ رطوبت و زنگ زدگی فلزات بر اثر رطوبت نیز جلوگیری کرد.

اگر علاقه مند به سایر مقالات هستید پیشنهاد می شود مقاله ابزارآلات مورد نیاز شغل نجاری را مطالعه نمایید.

اسپری روان کننده wd40 چیست؟
این اسپری یک اسپری روان کننده است که برای روان کاری قطعات و محافظت از زنگ زدگی فلزات استفاده می شود.
آدامس چسبیده را چگونه با اسپری روان کننده wd40 پاک کنیم؟
با پاشش کمی از این اسپری به راحتی آدامس از روی سطح جدا می شود.
آیا اسپری روان کننده wd40 از زنگ زدگی فلزات جلوگیری می کند؟
بله. قابلیت زنگ زدایی و محافظت از زنگ زدگی در اسپری روان کننده wd40 وجود دارد.
آیا اسپری روان کننده و زنگ بر wd40 قابلیت پاک کردن لکه از روی کاشی را دارد؟
اسپری روان کننده Wd40 یک اسپری همه کاره است که می تواند انواع لکه از روی کاشی و یا حتی فرش را پاک کند.
ارسال نظر / پرسش در مورد اسپری wd40 چیست + 15 کاربرد و معجزات wd-40
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح