سنباده کاغذی پوساب ماتادور آلمان p800 + قیمت عالی

بسته 2 عددی
34,000 تومان
قیمت هر عدد : 17,000 تومان
بسته 5 عددی
83,500 تومان
قیمت هر عدد : 16,700 تومان
بسته 10 عددی
165,000 تومان
قیمت هر عدد : 16,500 تومان
سنباده کاغذی پوساب ماتادور matador p800
34,000 تومان
کد یکتای این محصول : 2700
جنس کاغذ سنباده پوساب ماتادور از کاربید سیلسیوم است که از زنگ زدگی محافظت می کند
انعطاف پذیری بسیار عالی و با دوام در برابر رطوبت
قابل استفاده برای سطوح ناهموار
مناسب برای از بین بردن خط و خش
قابلیت نرم شدن سنباده پس از استفاده
کیفیت عالی و قیمت مقرون به صرفه
ساخت کشور آلمان
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

سنباده کاغذی پوساب ماتادور آلمان p800

سنباده کاغذی پوساب ماتادور آلمان p800 ، یکی از مرغوب ترین سنباده پوساب ساخت کشور آلمان است که از جنس کاربید سیلسیوم مقاوم در برابر آب و رطوبت ساخته شده است. این سنباده پوساب ماتادور نسبت به سنباده هایی که از گرید و شماره گذاری پایین تری برخوردار هستند نرم تر است و می توان از آن برای از بین بردن خط و خش قبل از رنگ کاری و بتونه کاری استفاده کرد. سنباده پوساب ماتادور آلمان p800 ، انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد و کافیست که آن را با کمی آب خیس کنید تا به عنوان یک سنباده نرم برای پرداخت کاری نهایی کار استفاده کنید. این محصول از کیفیت بی نظیر و با استاندارد معتبر din en iso9001 ساخته شده که در صنایع های مختلف مانند صنایع رنگ کاری اتومبیل برای صافکاری سطح بدنه ماشین ، صنایع چوب ، فلزات و... استفاده می شود.
 
همانطور که در مطالب بالا گفته شد کیفیت سنباده کاغذی p800 ماتادور حرف اول را در بازار می زند اما نحوه نگهداری در افزایش طول عمر این محصول بسیار اهمیت دارد برای این که بتوانید از ورق سنباده کاغذی p800 ماتادور به خوبی نگهداری کنید آن را در دمای 26-18 درجه سانتی گراد و رطوبت 45 درصد نگهداری کنید و از قرار دادن آن در محیط های خیلی گرم کنار شوفاژ ، شومینه و... خودداری کنید که طول عمر سنباده پوساب ماتادور آلمان p800 را بسیار کم می کند.
 
خرید سنباده کاغذی پوساب ماتادور p800 در بسته های 10 عددی ؛5 عددی و 2 عددی با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در ابزار میهن به صورت اینترنتی و حضوری امکان پذیر می باشد و شما می توانید با خرید اینترنتی سنباده پوساب ماتادور p800 محصول را با ارسال فوری دریافت نمایید. همچنین انواع این محصول را در فروشگاه اینترنتی ابزار میهن می توانید جستجو کنید و با بررسی مشخصات کامل و مقایسه قیمت در صورت تمایل خریداری نمایید.
 
اگر به سنباده زبرتر از این نوع سنباده نیاز دارید باید سنباده با شماره پایین تر مانند سنباده کاغذی پوساب ماتادور p80 را انتخاب کنید و اگر به سنباده پوساب نرم تر نیاز دارید سنباده پوساب ماتادورp5000 پیشنهاد می شود چرا که هرچه شماره سنباده بالاتر باشد سنباده از نرمی بیشتری برخوردار است
ارسال نظر / پرسش در مورد سنباده کاغذی پوساب ماتادور matador p800
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح