چسب بتونه ای

بتونه ها خمیرهای نرم وچسبناکی هستند که با مدت زمان طولانی در هوا خشک می شوند و برای پرکردن منافذ و شکاف ها،مخصوصا در بخاری مورد استفاده قرار می گیرد.چسب بتونه مناسب هر چیزی مثل سرامیک،کریستال،فلز،اینه،چوب پنبه می باشد همچنین این چسب ها برای کارهای نصابی و تعمیراتی نیز مورد استفاده قرار میگیرد.
چسب بتونه خمیر نرم و چسبناکی است که برای درزگیری و شکاف مخصوصا برای بخاری استفاده می شود
از مهم ترین انواع بتونه ها عبارت است از:
بتونه شیشه: از ترکیب روغن کتان و پودر کربنات کلسیم به دست می اید و در هوا، سریع خشک و سخت می شود.اما بعد از سخت شدن دوباره در روغن کتان به شکل خمیر نرم و قابل استفاده در می اید.
بتونه ابی:برای تهیه اکواریوم از بتونه ابی استفاده می شود و از ترکیب کردن پودر اکسید سرب با روغن کتان تهیه می شود.
بتونه گلیسیرین و اکسید سرب:از اختلال گلیسیرین واکسید سرب به دست می اید و در مقابل اسید ، قلیا و اب مقاومت زیادی دارد و پس از مدت45 دقیقه سفت می شود و برای بتونه کردن چوب ،چینی،شیشه و سرامیک و قطعات سنگی مورد استفاده قرار می گیرد.
گرد بتونه:به شکل ارد سفید رنگ است که شامل 4 قسمت گچ پخته و یک قسمت صمغ عربی می باشد و درهنگام استفاده ،آن را در محلول اسید بوریک و یا در اب به شکل خمیر در می اورند و با ان اشیای ظریف ساخته شده از چینی ،شاخ سفید وسنگ سفید را بتونه می نماید.
ارسال نظر / پرسش در مورد چسب بتونه ای
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح