چسب نئوپرن چیست ؟ + کاربرد چسب نئوپرن

نئوپرن از پلیمر شدن کلورپرن تشکیل می شود. چسب های نئوپرن در برابر مواد روغنی و اوزن مقاومت بیشتری دارند.
این چسب ها به سه روش تهیه و به کار گرفته می شود:
الف- آلیاژ نئوپرن با رزین های دیگر (مانندرزین فنلی) و سایر مواد شیمیایی لازم فرموله شده و از طریق  سمنت(خیرخام) تهیه و به عنوان چسب ساختاری کاربرد دارند.
ب- سمنت نئوپرن را می توان در حلال هائی مثل تولوئن به صورت پراکنده و معلق ایجاد نمود و به کار برد.
ج- نئوپرن را می توان در ترکیبی از هیدروکربورهای آروماتیک و آلیفاتیک حل نمود و مصرف کرد چسب های نئوپرن به دو نوع تقسیم می شوند پخت شده و خام(پخت نشده)
چسب های پخت شده را در مواردی که درجه حرارت اجسام متصل شده بالایی دارند استفاده  می شوند.اما در مواقعی که اجسام چسبانده شده به هم در درجه حرارت اتاق (یا درجه حرارت کم ) باشد  به علت نیروهای جاذبه داخل مولکولی خوب نئوپرن ، نیازی به پخت رابر  نمی باشد.
پخت نئوپرن در درجه حرارت اتاق با استفاده از تسریع کننده های خیلی فعال و یا در درجه حرارت های بالاتر به کمک مواد تسریع کننده با فعالیت ،ممکن می شود.
در فرمول چسب ها ی نئوپرن (به صورت سمنت) مواد شیمیایی زیر می تواند وجود داشته باشد:
اکسید منیزیم ، اکسید روی (برای  پخت و جذب اسید ایجاد شده براثر تخریب ) ، ضد اکسایش (به میزان  دو درصد برای بالا بردن پایداری حرارتی ) ، پرکننده (مانند دوده ، خاک رس به منظور کاهش هزینه ) تقویت کننده (مانند سیلکیات کلسیم هیدراته) و حلال (مانند تولوئن) هر یک از این مواد با درصد مشخصی به نئوپرن اضافه می شود  و نقش مشخصی را دارند. ترکیب رزین ها (مثل رزین فنلی) با نئوپرن باعث چسبندگی بهتر و خواص مکانیکی چسب می شود.
چسب های نئوپرن اغلب در در صنایع تولید کفش، اتومبیل ، کشتی و هوانوردی مصرف می شوند، که برای اتصال اجسام مختلف به همدیگر ( را بر ، پلاستیک ، فلز و...) کاربرد دارند.

چسب نئوپرن از پلیمرکلیریونتشکیل شده و در صنایع تولید کفش بسیار استفاده می شود.

این چسب که معمولا به عنوان چسب سوپر شناخته می شود، به طور کلی بهترین چسب برای پیوند لاستیکی به شمار می رود. تنها کافیست شما به مقدار بسیار کمی آن را جهت چسباندن به نقطه ای بریزید و متوجه خواهید شد که تقریبا در مدت زمان کوتاهی یک چسبندگی بسیار قوی و سفت ایجاد شده است. ما در مجموعه ابزار میهن بهترین نوع از این چسب را شارژ نمودیم و شما می توانید جهت خرید چسب نئوپرن همین حالا اقدام نمایید و این محصول را در کوتاه ترین زمان ممکن با ارسال فوری آن را دریافت نمایید.

چسب نئوپرن چیست ؟
چسب نئو پرن از پلیمر شدن کلورپرن ساخته می شود که در برابر موادهای شیمیایی و موادهای خورنده مقاومت بالایی دارد.
در چه صنایعی از چسب نئوپرن استفاده می شود ؟
صنایع تولید کفش ، کشتی سازی ، صنایع اتومبیل و موارد بسیار دیگر کاربرد دارد.
مزیت استفاده از چسب نئوپرن چیست ؟
چسب نئوپرن مقاومت حرارتی بالایی دارد. این چسب در برابر مواد شیمیایی ، نفوذ آب ، ازن و اکسیداسیون مقاومت خوبی از خود نشان می دهد.
ارسال نظر / پرسش در مورد چسب نئوپرن
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح