پوشش موم بدنه خودرو چرا مهم است ؟

محافظت موم زیر بدنه خودرو
محافظت موم زیر بدنه خودرو ، برای محافظت از شاسی خودرو و رکاب در مقابل محیط های خارجی استفاده می گردد . همچنین پوشش زیر بدنه در طول عمر وسایل نقیله بسیار حائز اهمیت است . اغلب افراد بر این باورند که کارهایی مانند تعویض روغن و پولیش کاری برای خودرو کافیست و به زیر ماشین توجهی ندارند ، ماشین هایی هستند که در ظاهر بسیار تمیز و براق هستند اما زیر ماشین آن ها به علت نگهداری نامناسب زنگ زده اند .
محافظت موم زیر بدنه خودرو برای محافظت از شاسی خودرو و رکاب در محیط های خارجی استفاده می گردد
جلوگیری از تراشه سنگ
در جاده سنگ هایی وجود دارند که در هنگام رانندگی به بدنه و  زیر ماشین آسیب وارد می کنند و ممکن است پوشش محافظ کف خودرو و لایه محافظ ورق فلز آن را از بین برود و بدین ترتیب فلز در معرض هوازدگی  قرار می گیرد و در مدت زمان کمی خورده می شود و اگر ازضد زنگ به سرعت استفاده نکنید زنگ زدگی آن به مناطق دیگر گسترش پیدا می کند ubc  یک لایه الاستیسیته  مقاوم می باشد که به آسانی می تواند ورقی را که به وسیله تراشه سنگ یا خراش صدمه دیده اند را ترمیم کند در کل می توان گفت  ورق فلزی زیر بدنه خودرو را  حفظ می کند .
نفوذ خارجی
محیط خارجی ، مانند منجمد شدن جاده و نمک زده در زمستان ، پختن از داغی جاده در تابستان ، آب شور در اتمسفر ، آب باران ، یک لایه زیر بدنه خودرو ایجاد می کند و یا ممکن است در مناطق ساحلی ، باد از دریا نمک بیشتری به هوا  وارد نماید  و این باعث کاهش طول عمر خودرو می گردد اما اگر در زیر بدنه خودرو از لایه های ضخمیم موم استفاده شده باشد از نفوذ مواد خارجی به لایه زیر ماشین جلوگیری می شود .
شما می توانید با نگهداری مناسب از خودروی خود ،در برابر آسیب ها محافظت کنید و طول عمر آن را افزایش دهید همچنین با اینگونه نگهداری ها ارزش ماشین شما بالا رفته و می توانید با قیمت بیشتری در تجارت اتومبیل شرکت نمائید .
افزایش توان رانندگی
پوشش زیر بدنه زتکس یک لایه الاستیسیته ضخیم و مقاوم می باشد که به عنوان خنک کننده نیز استفاده می گردد ، همچنین نویز و ویبره داخل خودرو که از سایش ورقات فلزی ایجاد می شود را هم کاهش می دهد .
تعمیرات بدنه خودرو
جهت تعمیر بدنه معمولا قسمت فلزی باید دوباره ایجاد شود و یا برخی از قطعه ها جایگزین شوند ، این قطعه های جدید باید در مقابل زنگ زدگی و ضد تراشه زنگ مقاوم باشند پس هنوز هم اجباری است یک پوشش محافظ روی ماشین تعمیر شده اسپری شود و برای این کار به تفنگ اسپری و هوای فشرده نیازی نیست و با استفاده از ubc  کار محافظت برای شما راحت می گردد .
پوشش موم بدنه خودروچیست؟
محافظت موم زیر بدنه خودرو برای محافظت از شاسی خودرو و رکاب در مقابل محیط های خارجی استفاده می گردد.
مزایای استفاده از پوشش موم بدنه خودرو چیست؟
پوشش موم بدنه خودرو از آسیب به بدنه خودرو جلوگیری می کند.
ارسال نظر / پرسش در مورد پوشش موم بدنه خودرو چرا مهم است ؟
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح