چسب پی وی سی چیست ؟

چسب pvc فشار قوی جهت چسباندن لوله و اتصالات فاضلابی به یکدیگر و اتصال قطعات متفاوت پلاستیک پی وی سی استفاده می شود و در جهان این پلاستیک ها یکی از پر مصرف ترین پلاستیک ها می باشد و می توان گفت چسباندن برخی از آن ها کار بسیار سخت و دشواری است .
چسب پی وی سی چسب قدرتمند برای اتصال دادن لوله های اب و فاضلاب می باشد
چسب پی وی سی چیست ؟
چسب پی وی سی محلول در حلال ، که حلال بعد از چسباندن دو قطعه از آن خارج می گردد و با جذب شدن و یا تبخیر حلال اتصال برقرار می شود در کشور ما ازچسب پی وی سی در صنایع های مختلفی استفاده می کنند مانند نصب کفپوش ها ، لوله و اتصالات پی وی سی ، پلی اتیلن و علاوه بر آن به عنوان درزگیر نیز در برخی از کارها مورد استفاده قرار می گیرد  و باید گفت چسب های فشار قوی برای چسباندن لوله و اتصالات پی وی سی مناسب است .چسب پی وی سی
استاندارد ملی ایران در رابطه با چسب های پی وی سی به شماره 1174 است که براساس استاندارد امریکا astm-d2564 تنظیم شده که با توجه به آن چسب پی وی سی باید شامل پی وی سی بدون پلاستیک سایزر باشد و در استاندارد astm-d1787 مشخصات و خصوصیاتش ارائه شود .
سمنت باید یکنواخت و دارای غلظت کم باشد و بتواند به آسانی جریان پیدا کند و اگر ذرات درشت و حل نشده پلاستیک و ناخالصی هایی داشته باشد تاثیر خوبی روی اتصالات نهائی قطعات و مقاومت شیمیایی نمی گذارد ، همچنین سمنت پی وی سی نباید به حالت ژلاتینی تبدیل گردد .
لازم به ذکر است چسب سمنت حلالی جهت چسباندن قطعات پی وی سی نرم مانند چرم مصنوعی و ورقه های روکش مناسب نیستند زیرا درصد زیادی نرم کننده در آن ها وجود دارد .
پی وی سی به علت قیمت پایینی که دارد طبیعی و انعطاف پذیر بوده و برای لوله کشی آب و فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد.
چسب پی وی سی چیست؟
چسب پی وی سی یک چسب فشار قوی است که برای اتصالات پی وی سی ، لوله های آب و فاضلاب استفاده می شود.
کاربرد چسب پی وی سی چیست؟
ترمیم لوله های شکسته پلاستیکی ، پر کردن منافذ لوله های پلاستیکی ، لوله های پلیکا ، اتصالات پلی اتیلن ، نصب کفپوش
ارسال نظر / پرسش در مورد چسب پی وی سی
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح