بهترین بتن کن چه ویژگی هایی دارد؟

دریل بتن کنابزار برقیست که برای سوراخکاری بتن و مصالح استفاده می شود.
1-دریل بتن کن سه کاره چیست : دریل بتن کن سه کاره از حالت چرخشی برای سوراخکاری استفاده می شود، همچنین این دریل قابلیت این را دارد که به صورت روزانه به عنوان یک دریل 13 پر قدرت  مورد استفاده قرار بگیرد .
2-چکش تخریب چیست : چکش تخریب معمولا برای کارهای سنگینی مانند برداشتن یک لایه و یا تخریب مصالح مورد استفاده قرار می گیرد . 
3-دریل بتن کن دو کاره : دریل بتن کن دو کاره برای کار با بتن و سوراخکاری آن  ساخته و طراحی شده است .
قبل از انتخاب یک  بتن کن برای انجام هر گونه عملیات تخریب یا سوراخکاری در بتن ، باید به نوع کاری که در کارگاهمان انجام می شود توجه نمود و نسبت به کارهای مورد نیازمان خرید کنیم زیرا دریل های بتن کن هر کدام برای کار ویژه ای از ابتدا طراحی شده اند .
بهترین دریل بتن کن ، سوراخکاری را در قطرهای مختلف انجام می دهد بدین معنی که ، بتن کنی می تواند مناسب باشد که سوراخکاری و حفاری های کوچک و بزرگ را به راحتی انجام دهد . اجزای داخلی بتن کن ، مته  را در محل مورد نظر نگهداری می کند سپس انرژی و قدرت را از موتور الکتریکی و مکانیزم چرخ دنده به مته منتقل می کند اغلب بتن کن ها برای انجام سوراخکاری یکی از این سه عامل را استفاده می کنند .
 sdsmax-sdsplus و یا spline که از سیستم spline  بیشتر استفاده می شد . همانطور که برخی از کارها تخصص خود را دارد سیستم نگهداری قلم (بیت ) هم ، همانگونه که ذکر شد در محدوده ی خاصی کار می کند برای هر سیستم این محدوده عبارت است از:
sds plus:12/5mm -29mm
sds max:12/5mm-45mm
spline :10mm-35mm
انتخاب یک ابزار با عملکرد مناسب بسیار حائز اهمیت است دریل های بتن کن sds –plus  قابلیت سه عملکرد را دارد حالت چکشی ، سوراخکاری و تخریب. اما بتن کن های ترکیبی بزرگتر دوحالته می باشند حالت چکشی و  تخریب  و علاوه بر این که یک دریل بتن کن می تواند حفاری های بزرگتر با قطر سوراخکاری بزرگ را انجام دهد دریل های bds sds  می توانند از 1.2/2 تا 3-1/2 میلی متر  مته های پر قدرت را انجام دهند و بتن کن های sds –max  قابلیت این را دارند مته های پر قدرت و سریع  را از 3 اینچ تا 6 اینچ و حفره های سوراخکاری را تا 3-1 /8 اینچ انجام دهد.همچنین اندازه مته و سوراخکاری دقیق به اندازه بتن کن بستگی دارد .
بنابراین با انتخاب صحیح بتن کن جهت سوراخکاری ، کاربر می تواند عملکرد سریع و بهتری را داشته باشد در هنگام استفاده از بتن کن در حالت چرخشی به این نکته توجه کنید که در هنگام سوراخکاری فشار بیش از حد به بتن کن وارد نکنید زیرا در غیر این صورت در تسریع عملکرد شما اختلال ایجاد می کند .
بهترین دریل های بتن کن نیاز به بهترین مته ها  را دارد
زمانی که به مته ، دریل های بتن کن برای سوراخکاری نیاز دارید بهتر است بتن کن را به عنوان یک سیستم مد نظر بگیرید و در طول چندسال گذشته  با پیشرفت تکنولوژی مته های پر قدرت  در ابزارآلات دریل به بهتر و بیشتر شدن کارایی دریل کمک کرده است .
دریل هایی که توسط سیستم ضد گرد و غبار مجهز شده اند  ،علاوه بر سرعت ، عمر دریل را افزایش داده و از ورود گرد و غبار در هنگام سوراخکاری جلوگیری می کند . مته های جدید پر قدرت ، بسیار مقاوم و با دوام هستند که عمرمته های  استاندارد را تا حدود 4 برابر افزایش می دهد . مته های  دریل  بتن کن ، در طی چند سال پیشرفت بسیاری داشته تا با افزایش انرژی بیشتر ، ضربه چکشی را بتواند وارد کند . با استاندارد شدن صنعت sds  ویژگی های منحصر به فردی را به خود گرفته  و مطابق با  دریل و لوازم های جانبی آن سوراخکاری و حفاری های سریعتری را انجام می دهد  با تصمیم صحیح در انتخاب دریل بتن کن و سیستم ابزار مته گیر  جهت سنگ تراشی و ... کار شما را در حین حفاری و سوراخکاری آسان تر می کند .
تفاوت های ابزار مته گیر sds plus  با sds max
sds plus  دارای ابزارمته گیر  4 گوش است  ومعمولا 3 تا 25 میلیمتر قطر را می تواند سوراخکاری نماید اما ابزار مته گیر  sds max  برای مته ها بزرگتر به کار گرفته می شوند و میتواند قطرهای بزرگتری را نسبت به ابزار مته گیر  sds plus  سوراخ کاری کند
 معمولا ابزار مته گیر  sds max  از مته  sds plus  بسیار مقاوم و بادواترمی باشد به همین علت برای کارهای سنگین سوراخکاری از این نوع مته  استفاده می کنند .
 sds plus  در مقایسه با sds max  کوچکتر و از وزن سبک تری نیز  برخوردار است که در امور کار با برق بسیار کاربرد دارد .
یکی از تفاوت های sds plus  با sds max  تعداد شیار آن می تواند باشد sds plus  دارای چهار شیار و sds max  سه شیاره است .
قطر سوراخکاری sds plus  mm3 و 25mm است در حالی که قطر sds max  می تواند تا 50 میلی متر نیز باشدبتن کن چهار شیار ، بتن کن
قطر پایه میلی متر  10 sds plus   و حداکثر قطرمیلی متر  sds max  18 میلی متر است
sds MAX  قیمت بالاتری نسبت به sds Plus  دارد.
دریل بتن کن چیست؟
دریل بتن کن ابزاریست که علاوه بر سوراخکاری قابلیت تخریب و حفاری بتن را نیز دارد که در انواع مختلف تولید شده اند.
بهترین مته برای دریل بتن کن چه می باشد؟
مته های چهارشیار و مته های پنج شیار برای استفاده از بتن کن ها ساخته شده اند که هر کدام برای بتن کن مخصوص خود استفاده می شوند.
ارسال نظر / پرسش در مورد انتخاب بهترین بتن کن
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح