چگونه راه آب سینک ظرفشویی را باز کنیم؟

برای گرفتگی راه آب سینک ظرفشویی ، نیازی به لوله کش نخواهید داشت چرا که از چندین روش برای باز کردن لوله می توانید استفاده کنید : اولین روش با نوشابه و سرکه به راحتی می توانید راه آب را باز کنید ، دومین روشی که برای باز کردن گرفتگی چاه به شما کمک می کند استفاده از شلنگ پلاستیکی چاه باز کن است و دیگر نیازی به سیم و فنرهای بلند ندارید شلنگ های پلاستیکی کوچکی در بازار به فروش می رسند که برای باز کردن چاه ظرفشویی ، کاربرد دارند البته محلول لوله باز کن و یا ترکیبی از جوش شیرین با آب هم می تواند کمک ویژه ای برای باز کردن  لوله سینک ظرفشویی شما داشته باشد 
برای باز کردن لوله آب با استفاده از شلنگ جمع کن ، ابتدا آن را از دریچه راه آب به داخل فشار می دهیم و دوباره بیرون می کشیم در نتیجه تمام آشغال هایی که در لوله گیر کرده بود را با خود به بیرون می کشد اما اگر با این روش هم دریچه راه آب باز نشد ، حتما لوله آب را  بررسی کنید .
اگر علاوه بر گرفتگی سینک ظرفشویی ، شیرظرفشویی نیز چکه کرد با وارد شدن به لینک زیر اطلاعات بیشتری  درباره ی نحوه تعمیر چکه کردن شیر آب کسب نمائید .
چگونه راه خروج آّب را در سینک ظرفشویی باز کنیم
علت گرفتگی سینک ظرفشویی چه می باشد؟
مواد چربی و روغنی ، چای و دانه های قهوه و هر مواد درشتی که به داخل لوله سینک ظرفشویی گیر کند باعث گرفتگی سینک ظرفشویی می شود.
چه روش هایی برای باز کردن راه آب سینک ظرفشویی وجود دارد؟
استفاده از آب گرم ، جوش شیرین ، سرکه ، فنرهای دستی
ارسال نظر / پرسش در مورد باز کردن راه آب سینک ظرفشویی
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح