روش تعویض سردوش حمام

سردوش ها به سه دسته تقسیم بندی می شوند : سردوش سیار ، سردوش ترکیبی و سردوش دو جانبه
قبل از نصب سردوش باید این کارها به ترتیب انجام شود :
برای نصب انواع سردوش ، باید اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید
ابتدا باید سردوش قدیمی را درآورید سپس سردوش را در جهت خلاف عقربه های ساعت بچرخانید تا از دوش به راحتی جدا شود اگر توانستید با دست سردوش را باز کنید کار مرحله اول به اتمام می رسد اما اگر موفق نشدید باید مراحل بعدی را طی کنید .
می توانید دور دندانه های انبردست را با چسب برق بپوشانید و یا یک پارچه دورش بپیچید تا از خش افتادن روی سر دوش جلوگیری شود سپس با انبردست اهرم دوش را جدا کنید .
سردوش قدیمی را با استفاده از آچار فرانسه بر خلاف عقربه های ساعت بپیچانید و باز کنید .
نکات مهم در حین نصب سردوش
اگر گچ و املاح ، زنگ زدگی چسب و یا نوارهای فرسوده روی اهرم دوش مشاهده کردید آن را کاملا تمیز کنید .
دور پیچ مغزی اهرم دوش در جهت عقربه های ساعت سه دور نوار تفلون بپیچید و در آخر نوار را روی پیچ های مغزی پرس کنید .
نصب سردوش ثابت به روش ساده
برای نصب سردوش ثابت ، سردوش جدید را در جهت عقربه ساعت بر روی اهرم دوش بپیچانید و آن را محکم کنید  پس از بستن سردوش جدید شیر آب را باز کنید تا از چکه نکردن آب به طور کامل مطمعن شوید اگر با چکه کردن شیر آب دوباره روبه رو شدید آن را با دقت کامل با نوار تفلون بپیچید و با یک ابزاری مانند آچار فرانسه محکم کنید به طوری که دیگر آب چکه نکند .
نصب سردوش متحرک و یا سیار
برای نصب سردوش سیار ، ابتدا سردوش جدید را مانند سردوش ثابت در جهت عقربه های ساعت روی اهرم دوش بپیچید و آن را کامل محکم کنید سپس شیلنگ انعطاف پذیر دوش را به شیر و سردوش سیار متصل کرده و با دست محل اتصال آن ها را محکم کنید سردوش را سر جایش قرارداده و شیر آب را باز کنید تا از چکه نکردن آب اطمینان کامل پیدا کنید .
اگر دوش چکه کرد می توانید مانند سردوش ثابت آن را با دقت با نوار تفلون بپیچید و با آچار فرانسه محکم کنید تا از چکه کردن آب کامل جلوگیری شود .
نصب سردوش ترکیبی
برای نصب سردوش ترکیبی در اولین مرحله لوله ای که آب ازآن جاری می شود را به اهرم دوش و سردوش وصل کرده و آن را محکم ببندید . دومین مرحله باید سردوش ثابت را بر خلاف عقربه های ساعت در انتهای لوله بپیچانید و آن را با دست سفت کنید سپس نگهدارنده سردوش سیار را مطابق با دستورالعمل تولید کننده آن را به دوش متصل کنید .
شلنگ انعطاف پذیر دوش را به شیر و سردوش سیار متصل کنید و با دست محل متصل شده را کامل محکم کنید پس از این مراحل سردوش سیار را روی نگهدارنده قرار دهید و شیر آب را باز کنید تا از چکه نکردن شیر آب به طور کامل مطمعن شوید .
اگر دوش چکه کرد می توانید یک نوار تفلون بر روی آن بپیچید و سپس با یک آچار فرانسه آن را محکم کنید تا از چکه کردن آب کامل جلوگیری شود .  
آیا نصب انواع سر دوش حمام یکسان است؟
خیر. سردوش های حمام انواع مختلفی دارند از این رو نصب سردوش حمام با توجه به نوعشان متفاوت اند.
انواع سردوش حمام کدام اند؟
سردوش ثابت ، متحرک و ترکیبی
ارسال نظر / پرسش در مورد چگونه باید سردوش را تعویض کنیم
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح