سم پاش 5 لیتری سیلور نازل تمام برنج + عالی ترین قیمت

برند : سیلور
دسته بندی : سم پاش سیلور
سم پاش 5 لیتری سیلور نازل تمام برنج
745,000 تومان
کد یکتای این محصول : 2259
دارای مخزن از جنس پلی اتیلن pe که در برابر ضربه با دوام است
نازل تمام برنجی تلسکوپی ضد زنگ
سم پاش 5 لیتری سیلور ، مناسب برای مصارف کود و سموم حشره کش بر پایه آب می باشد.
سبک و دارای بند دوشی جهت سهولت در حمل
قابل استفاده برای اسپری کردن محلول شوینده و موارد محافظ حلال
فشار کاری 0/-0/4 مگاپاسکال
کیفیت عالی
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

سمپاش 5 لیتری سیلور ، بهترین مدل سمپاش دستی  مناسب برای سمپاشی گیاهان و از بین بردن حشرات می باشد. شرکت سیلور ، تولید کننده انواع سمپاش سیلور می باشد و برای ساخت سم پاش 5 لیتری سیلور از تخصصی ترین نیروهای کار بلد و باکیفیت ترین مواد استفاده نموده تا بتواند بهترین سم پاش دستی سیلور را با مناسب ترین قیمت به بازار عرضه کند.

سم پاش 5 لیتری سیلور نه تنها برای سم پاشی ،  بلکه برای ضد عفونی کردن محیط نیز استفاده می شود ، امروزه با شیوع بیماری کرونا  برای ضد عفونی کردن فضاهای بزرگ انتخاب سمپاش 5 لیتری سیلور مدل gt-ps-5l بهترین گزینه می باشد. این مدل سم پاش سیلور ، قابلیت ذخیره محلول های ضد عفونی کننده و سموم تا 5 لیتر را دارد. در ادامه با کاربرد سمپاش 5 لیتری سیلور و مزایا استفاده از سم پاش 5 لیتری سیلور بیشتر آشنا می شوید.

مزایا و مشخصات سمپاش 5 لیتری سیلور

با کسب اطلاعات کافی درباره مزایا و مشخصات سمپاش 5 لیتری سیلور ، می توانید با مقایسه با سایر سم پاش های دستی ، بهترین سم پاش مورد نیاز خود را خریداری نمایید. سمپاش 5 لیتری سیلور ، بدنه ای از جنس پلاستیک درجه یک pe دارد و جنس پلاستیک pe به کار برده شده در این سم پاش سیلور ، سمپاش را در برابر ضربه مقاوم می سازد و به دلیل وزن سبکش سهولت حمل را برای کاربر فراهم می کند.

سم پاش 5 لیتری سیلور مدل gt-ps-5l ، بر خلاف سم پاش های کوچک سیلور مانند سم پاش 1 لیتری حرفه ای سیلور ، نازل و ماشه سم پاش به بدنه متصل نیست و دارای یک شلنگ و یک نازل تمام برنجی ضد زنگ می باشد که با کشیدن دسته ای که بالای سمپاش قرار داده شده سم از طریق شلنگ و نازل به بیرون هدایت می شود. این مدل سم پاش 5 لیتری سیلور نازل تمام برنجی ، با هر پاشش بیش از 10 برابر آب پاش ها کاربرد دارد و قابلیت استفاده در محیط های وسیع مانند شرکت ها ، اماکن عمومی را دارد.

اگر به یک سم پاش کوچک مانند آب پاش دستی نیاز دارید ، سم پاش 500میلی متر سیلور silver پیشنهاد می شود.

کاربرد سمپاش 5 لیتری سیلور نازل تمام برنجی

اصلی ترین کاربرد سمپاش 5 لیتری سیلور ، سم پاشی باغ ، باغچه ، گیاهان می باشد و برای از بین بردن حشرات آفت ها بسیار مناسب و کاربردی است. سم پاش 5 لیتری سیلور به دلیل گنجایش مخزن بزرگی که دارد در اماکن های عمومی ، محیط های بزرگ تر مانند شرکت ها و اداره ها قابل استفاده است و با وارد کردن محلول ضد عفونی کننده داخل سم پاش ، برای ضد عفونی کننده سطوح نیز استفاده می شود.

خرید سمپاش 5 لیتری سیلور

خرید سمپاش5 لیتری سیلور به کسانی که به یک سمپاش 5 لیتری با کیفیت و قیمت مناسب نیاز دارند پیشنهاد می شود. فروشگاه ابزار میهن نمایندگی ابزار سیلور در تهران ، توانسته با ارائه بهترین سم پاش های سیلور و فروش آن با تضمین کیفیت رضایت مشتریان را طی چندین سال حفظ کند. این فروشگاه جهت فراهم نمودن خرید آسان و مطمعن ، فروشگاه آنلاین را راه اندازی کرده و با خرید اینترنتی سمپاش سیلور مدل gt-ps-5l به صورت آنلاین ، محصول را با ارسال فوری درب منزل تحویل می دهد.

مزایا خرید سمپاش 5 لیتری سیلور از فروشگاه آنلاین ابزار میهن این است که شما می توانید این محصول را با سایر محصولات مشابه از نطر قیمت و کیفیت مقایسه کرده و پس از اطمینان کامل خرید خود را به ثبت برسانید.

قیمت سمپاش سیلور 5 لیتری

قیمت سمپاش 5 لیتری سیلور ، در فروشگاه ابزار میهن بسیار مناسب در نظر گرفته شده تا کاربران گرامی بتوانند بهترین سم پاش دستی سیلور را با مناسب ترین قیمت خریداری کنند. شما می توانید قیمت سمپاش سیلور را با سایر سمپاش ها مقایسه کرده و سپس خرید خود را به صورت آنلاین و یا حضوری انجام دهید.

فروشگاه ابزار میهن نمایندگی ابزار سیلور ، برند سیلور را بهترین مارک سمپاش دستی به مشتریان گرامی معرفی می کند و با تضمین اصالت کالا به فروش می رساند.

ارسال نظر / پرسش در مورد سم پاش 5 لیتری سیلور نازل تمام برنج
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح