پیچ گوشتی شارژی توسن 18 ولت 9928sc tosan

برند : توسن
دسته بندی : دریل توسن
گارانتی : دارای گارانتی 6 ماهه شرکت توسن
کد یکتای این محصول : 2118
قابلیت شارژ در سریعترین زمان ممکن (1 ساعت )
3 حالته کاری دریل چکشی ، دریل و پیچ کاری
مجهز به یک چراغ پر نور LED
ساخته شده از قطعات های درجه یک جهت افزایش طول عمر پیچ گوشتی
کیف با کیفیت برای حمل و نقل
گیربکس دو سرعته
کنترل گشتاور 50 نیوتن متر
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

دریل ها انواع مختلفی دارند مانند دریل برقی و یا دریل شارژی که هر کدام برای کاری خاص تعبیه شده اند . شرکت توسن توانسته با به کار بردن بهترین قطعات برای محصولات خود ابزارآلات برقی و شارژی با کیفیتی تولید و عرضه بازار کتد . پیچ گوشتی شارژی 18 ولت توسن 9928SC TOSAN ، یکی از ابزار شارژی پر کاربردیست که به عنوان پیچ گوشتی شارژی خانگی نیز مورد استفاده قرار می گیرد . این پیچ گوشتی شارژی 18 ولت tosan ، با داشتن باطری نیکل کادمیوم با کیفیت و با دوام ف انرژی مورد نیاز خود را تامین می کند و در سریعترین زمان ممکن (یک ساعت ) باطری دستگاه شارژ می شود . داشتن گیربکس دو سرعته که به  عملکرد سیستم سوراخکاری چرخش چپگرد راستگرد دستگاه کمک می کند از دیگر ویژگی های مهمش می باشد . شرکت توسن جهت جلوگیری از خستگی کاربر دسته ی این پیچ گوشتی شارژی 9928 توسن را به صورت ارگونومیک و نرم ساخته که از تعریق دست هم جلوگیری می کند و در سه حالت دریل ، دریل چکشی و پیچ کاری می تواند عمل کند .
زمانی که محیط کار از روشنایی کمتری برخوردار بود می توانید از چراغ LED که بر روی دستگاه نصب شده برای روشن تر شدن محیط کار استفاده نمائید . همچنین قیمت دریل شارژی 18 ولت بر اساس کیفیت مطلوبش بسیار مناسب است بنابراین خرید پیچ گوشتی شارژی توسن 9928sc یک انتخاب مقرون به صرفه  و ایده آلی می باشد .

ارسال نظر / پرسش در مورد پیچ گوشتی شارژی توسن 18 ولت 9928sc tosan
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح