اره گرد بر 5067sc tosan توسن

برند : توسن
دسته بندی : اره توسن
کد یکتای این محصول : 2114
موتور پر قدرت با توان 1200 وات
حفاظ از جنس آلومینیوم مقاوم
مجهز به کلید برق با دوام ضد گردو غبار
مجهز به کابل 3 متری
قابلیت تنظیم ارتفاع از 0 تا 62 میلی متر
قابلیت تنظیم برش از زاویه 0 تا 45 درجه
تعویض آسان تیغه برش
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

انواع مختلف اره با کاربردهایی متفاوت تولید و عرضه بازار می شوند . اره گردبر توسن 5067SC TOSAN  ، یک ابزار برقی پرکاربردیست  که توسط شرکت  توسن تولید می شود این شرکت با استفاده از قطعات های با کیفیت محصولی را ارائه بازار می کند که از عمر طولانی برخوردار باشد . شرکت توسن توانسته تمام ویژگی ها مهم یک اره گرد بر را در این اره گردبر توسن -5067SC قرار دهد . اره گردبر مدل 5067sc توسن برای برش تخته های چوبی و یا قطعات های ام دی اف بسیار مناسب است زیرا با توان 1200 واتی که دارد به راحتی انواع برش ها را در زاویه های خاص انجام می دهد . کاربر می تواند ارتفاع برش را در این گردبر چوب از 0 تا 62 میلیمتر و زاویه برش را از 0 تا 45 درجه تنظیم کند . شرکت توسن جهت ایمنی بیشتر کاربر یک قفل ایمنی برق نیز بر روی این  اره گردبر tosan تعبیه نموده است همچنین جهت سهولت کاربر در حین کار بدنه ی این گردبر را به صورت ارگونومیک ساخته تا دست کاربر دچار تعریق نشود . اره گردبر مدل 5067SC توسن انرژی مصرفی خود را از طریق برق شهری تامین می کند به همین دلیل شرکت توسن یک کابل 3 متری ضخیم نیز بر روی این ابزار قرار داده تا زمانی که کاربر از پریز برق فاصله زیادی دارد دچار مشکل نشود .
قیمت گردبر توسن 5067SC با کیفیت عالی که دارد بسیار مناسب است شما می توانید با خرید اره گردبر توسن یک انتخاب ایده آلی داشته باشید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید . همچنین اره گردبر مدل 5119sc توسن پلاس هم مانند این گردبر از کیفیت بسیار عالی و کاربردهایی فراوانی برخوردار می باشد .

ارسال نظر / پرسش در مورد اره گرد بر 5067sc tosan توسن
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح