دریل پیچگوشتی شارژی رونیکس چکشی 8218 ronix

گارانتی : دارای گارانتی 12 ماهه شرکت رونیکس
کد یکتای این محصول : 2037
یک موتور بسیار پر قدرت
گیربکس دو دور صنعتی قدرتمند
باطری مقام از جنس نیکل کادمیوم
چراغ LED پر نور
کلید ضد غبار تحت استاندارد TUV
سه نظام اتوماتیک 10 میلی متری
قابلیت شارژ سریع باتری
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

دریل پیچگوشتی شارژی رونیکس،یکی ازباکیفیت ترین ابزارآلات شارژی تولید شده توسط شرکت رونیکس می باشد که انرژی مصرفی خود را از طریق باطری 18 ولت نیکل کادمیوم تامین می کند. همانطور که می دانید  پیچ گوشتی شارژی ronix،جایگزین پیچ گوشتی های دستی شده،چرا که با استفاده از این نوع دریل پیچ گوشتی ronix،کاربر با سرعت بیشتری پیچ و مهره ها را باز و بسته می کند و می توان گفت دریل پیچ گوشتی 8218 ronix،از اتلاف وقت کاربر جلوگیری می کند. دریل شارژی رونیکس 8218،با استفاده از سیستم چرخش چپگرد راستگرد قابلیت سوراخکاری سطوحی مانند چوب و فلز را با قطر 25 و 10 میلیمتر دارد همچنین شرکت رونیکس،یک چراغ ال ای دی بر روی ابزار دریل پیچگوشتی شارژی تعبیه نموده که در محیط هایی که از روشنایی کمتری برخودارند بسیار استفاده می شود.
به دلیل استفاده از با کیفیت ترین قطعات در این مدل دریل پیچ گوشتی، دریل پیچ گوشتی 8218 به عنوان یکی از بهترین دریل پیچ گوشتی شارژی موجود دربازار معرفی شده است که نسبت به کیفیت مطلوبش از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار است بنابراین اگر در محل کار خود و یا خانه به یک دریل پیچگوشتی کاربردی و قیمت مناسب نیاز دارید  خرید دریل پیچگوشتی شارژی رونیکس انتخاب مناسب و ایده آلی می باشد .

ارسال نظر / پرسش در مورد دریل پیچگوشتی شارژی رونیکس چکشی 8218 ronix
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح