اره پروفیل بر ماکیتا mlc140 makita

برند : متابو
دسته بندی : اره متابو
گارانتی : دارای گارانتی 12 ماهه شرکت صنعتی تیوا
کد یکتای این محصول : 1897
موتور پر قدرت با توان 2000 وات
سرعت آزاد 3800 دور دقیقه
وزن بسیار سبک
ساخته شده از با کیفیت ترین قطعات
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

اره پروفیل بر ماکیتا MLC140 MAKITA، از خانواده ی ابزارآلات برقی محسوب می شود که شرکت ماکیتا از با کیفیت ترین قطعات برای ساخت دستگاه پروفیل بر ماکیتا  استفاده نموده است . برش فلزات معمولا کار بسیار سخت و دشواری می باشد شرکت ماکیتا برای حل این مشکل ، اره پروفیل بر مدل mlc140 makita را تولید نموده تا بتواند انواع فلزات را به راحتی برش دهد . اره پروفیل بر makita با قطر صفحه 355 میلی متری و سرعت چرخش 3800 دور درقیقه قابلیت برش فلزات را دارد همچنین جهت سهولت در حمل این اره پروفیل بر ، شرکت ماکیتا یک دسته ی ارگونومیک و بسیار راحتی را بر روی دستگاه پروفیل بر makita نصب نموده است . اره پروفیل بر برای کارهای آهنگری و صنعتی کاربرد بسیاری دارد همچنین کیفیت مطلوبش باعث شده تا به عنوان بهترین اره پروفیل بر  از محصولات ماکیتا معرفی بازار شود  .
قیمت پروفیل بر ماکیتا بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد به همین دلیل ما به شما خرید پروفیل بر مدلmlc140 ماکیتا را پیشنهاد می کنیم تا علاوه بر این که از یک پروفیل بر با کیفیت بهره مند شده اید بلکه در هزینه های خود نیز صرفه جویی نموده اید .

ارسال نظر / پرسش در مورد اره پروفیل بر ماکیتا mlc140 makita
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح