مینی فرز متابو 900 وات w9-125 metabo

برند : متابو
دسته بندی : فرز متابو
گارانتی : دارای گارانتی 18 ماهه شرکت الکترو متال
کد یکتای این محصول : 1818
بلبرینگ محافظت از گرد و غبار جهت عمر طولانی دستگاه
کلاچ ایمنی جهت ایمنی بیشتر کاربر
دسته ی ارگونومیک
محافظ ایمنی صفحه
ساخت متابو آلمان
ساخته شده از با کیفیت ترین قطعات
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

مینی فرز متابو w9-125 دارای طراحی ارگونومیک و بسیار خوش دست می باشد و با ویژگی ضد لرزشی که دارد هیچگونه لرزشی را به بدنه و دست کاربر منتقل نمی کند .همچنین موتور ماراتن به کار گرفته شده در این ابزار ، باعث بیشتر شدن کارایی و کوچک شدن بدنه مینی فرز شده است .
قطر استاندارد مینی فرز متابو  125 میلی متر می باشد اما برای برش هایی که نیاز به قدرت بالایی ندارند صفحات 150 میلی متری نیز مورد استفاده قرار می گیرد . توان و قدرت موتور مینی فرز 900 وات بوده و توانایی این را دارد که صفحه را در هر دقیقه 105000 بار گردش دهد و برش دقیقی را ارائه بدهد .
ویژگی های مثبت دیگر این مینی فرز وزن پایینش می تواند باشد ، مینی فرز متابو با وزن سبکی که دارا است کاربر می تواند در  مدت زمان طولانی از آن استفاده نماید و هیچ گونه خستگی برای کاربر ایجاد نمی کند . قیمت مینی فرز متابو نسبت به کیفیت بالایی که دارد بسیار مناسب است .
مقاومت ویژه در برابر گردو و غبار از دیگر ویژگی های مهم این دستگاه است زیرا براده ها و تراشه هایی که در هوا موجود هستند و زمانی که دستگاه خاموش می باشد تاثیری در عملکرد آن نمیگذارد .

ارسال نظر / پرسش در مورد مینی فرز متابو 900 وات w9-125 metabo
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح