جعبه ابزار فلزی 353 ایرانی

جعبه ابزار فلزی 353 ایرانی
370,000 تومان
کد یکتای این محصول : 1281
جعبه ابزار فلزی سه طبقه ، بدنه ای مقاوم از جنس فلز دارد
قابلیت نگهداری ابزار در سه طبقه
دوام بسیار زیاد در برابر خراش و پوسته شدن
سایز 35 سانتی متر
استفاده شده از ورق های ضخیم
دسته پلاستیکی نشکن از جنس abs
مقرون به صرفه و کیفیت عالی
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

برای نگهداری ابزارآلات نیاز به جعبه ابزار و یا کیف ابزار مناسب است و انتخاب کیف ابزار و جعبه ابزار بر اساس فعالیت شغلی کاربر تعیین می شود. جعبه ابزار فلزی سه طبقه 353 ، جعبه ابزار فلزی ارزان و بسیار با کیفیت است که تولید شده توسط کشور ایران می باشد. جعبه ابزار فلزی ، نسبت به جعبه ابزارهای پلاستیکی مقاوم ترند و در برابر خراشیدگی نیز دوام زیادی دارند . محفظه داخلی جعبه ابزار 353 فلزی ایرانی ، از 3 طبقه ساخته شده و مصرف کنندگان جعبه ابزار ، می توانند ابزارآلات ضروری خود را در این مدل جعبه ابزار فلزی 3 طبقه ، به خوبی جای دهند . برای خرید جعبه ابزار فلزی حتما به سایز و تعداد طبقات آن توجه نمایید تا جعبه ابزاری مناسب با نیاز کار خود خریداری کنید.

برای تولید جعبه ابزار فلزی ، حتما باید از باکیفیت ترین ورق های ضخیم استفاده شود چرا که با به کار بردن ورق های ضخیم ، موجب افزایش طول عمر جعبه ابزار می شود . جعبه ابزار فلزی سه طبقه 353 از همه این ویژگی ها برخوردار می باشد .

فروش جعبه ابزار فلزی ایرانی ، در فروشگاه ابزار میهن با قیمتی مناسب همراه با کیفیت عالی انجام می شود و کاربران برای خرید جعبه ابزار فلزی 353 ایرانی ، می توانند با مراجعه حضوری و یا خرید آنلاین ، خرید خود را ثبت نمایند .

قیمت جعبه ابزار فلزی

جعبه ابزار فلزی قیمت متفاوتی بر اساس سایز و کیفیت جعبه ابزار دارند برای مثال قیمت جعبه ابزار فلزی بزرگ مانند جعبه ابزار فلزی 403 ایرانی با قیمت جعبه ابزار فلزی سه طبقه مانند جعبه ابزار فلزی 353 ایرانی متفاوت است . فروشگاه ابزار میهن همواره سعی دارد با کیفیت ترین جعبه ابزار فلزی ارزان را به مشتریان گرامی معرفی کند چرا که کسب رضایت مشتریان از خرید جعبه ابزار فلزی ارزان قیمت و با کیفیت برای این فروشگاه حائز اهمیت است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت جعبه ابزار فلزی از طریق چت واتساپ با همکاران آنلاین فروشگاه ابزار میهن در ارتباط باشید.

ارسال نظر / پرسش در مورد جعبه ابزار فلزی 353 ایرانی
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح