جعبه ابزار پلاستیکی مهر jpt16 + بهترین قیمت

جعبه ابزار پلاستیکی مهر mehr jpt16
273,000 تومان
کد یکتای این محصول : 1298
جعبه ابزار jpt16 مهر ، مناسب برای نگهدای انواع ابزارالات است
جنس بدنه از پلاستیک فشرده درجه یک
دو عدد قفل پلاستیکی با کیفیت
یک دسته تاشو مستحکم
سایز 16 اینچ به ابعاد 244*212*413 میلی متر
مناسب برای کارگاه و یا منازل
وزن سبک و طراحی ایده آل
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

جعبه ابزارپلاستیکی jpt16 ، یک جعبه ابزارحرفه ای ایرانی 16 اینچ به ابعاد 244212*413 میلی متر است که توسط شرکت مهر تولید شده و برای نگهداری انواع ابزارآلات در کارگاه ها و حتی منازل مناسب می باشد.جنس بدنه جعبه ابزارjpt16 مهر ، از پلاستیک فشرده نشکن ساخته شده و برخلاف جعبه ابزارهای فلزی از وزن بسیار سبک برخوردار است . این ویژگی سهولت کاربر را در حمل و جابه جایی ابزار فراهم می کند. از محصولات مشابه این مدل جعبه ابزار می توان به جعبه ابزار پلاستیکی مهر mehr mt16 ، اشاره نمود که برخلاف جعبه ابزارهای jpt16 از دو عدد قفل فلزی برخوردار می باشد.همچنین شرکت مهر بر روی درب جعبه ابزار ، سه محفظه کوچک تعبیه نموده و مخصوص نگهداری ابزار آلات کوچک مانند پیچ و مهره می باشد .

قبل از خرید جعبه ابزار حتما مقاله جعبه ابزار حرفه ای و مناسب چه ویژگی هایی باید داشته باشد را مطالعه نمایید تا خریدی مطمعن داشته باشید.

نمایندگی جعبه ابزار مهر

برند مهر به عنوان یکی از بهترین مارک جعبه ابزار در بازار شناخته شده و فروشگاه ابزارمیهن نمایندگی جعبه ابزار مهر قیمت جعبه ابزار مهر پلاستیک را ارزان تر از سایر برندها گذاشته است تا مشتریان گرامی با رضایت کامل جعبه ابزار را خریداری نمایند.همچنین کامل ترین جعبه ابزار در فروشگاه اینترنتی ابزار میهن قابل مشاهده است و کاربران با وارد شدن در صفحه ابزار میهن و باجستجو جعبه ابزار می توانند انواع جعبه ابزار را مشاهده و با سایر جعبه ابزارها مقایسه نمایند و خریدی آسان و مطمعن داشته باشند.

قیمت جعبه ابزار مهر jpt16

قیمت جعبه ابزار مهر jpt16 ، در فروشگاه ابزارمیهن نمایندگی جعبه ابزار مهر بسیار مقرون به صرفه بوده و با خرید جعبه ابزار مهر به صورت آنلاین از مزایایی همچون تضمین کیفیت ، ارسال فوری درب منزل و کارگاهتان بهره مند شوید.

ارسال نظر / پرسش در مورد جعبه ابزار پلاستیکی مهر mehr jpt16
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح