آچار دوسرتخت نووا کیفی nts1072 nova

کد یکتای این محصول : 1138
ساخته شده از فولاد کروم وانادیوم
سطح با روکش ساتن مات
بدنه سخت کاری شده و حرارت داده شده
استاندارد DIN 3110
استاندارد GS اروپا
کیف مقاوم از جنس برزنت
ساخت کشور چین
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

یکی از ابزارآلات دستی و پرکاربرد اچار دو سر تخت است . آچار دو سرتخت نووا برای باز و بسته کردن انواع پیچ و مهره های شش گوش مورد استفاده قرار می گیرد . شرکت نووا انواع آچارالات را در گونه های مختلف تولید و عرضه بازار می کند که یکی از آن ها آچار کیفی دوسر تخت نووا  می باشد . این ابزاردستی دارای 8 عدد آچارهای دوسرتخت در سایزهای مختلف می باشد . آچار دوسرتخت کیفی NTS 1072 نووا ، از کروم وانادیوم ساخته شده که در برابر فشار و ضربه مقاومت بسیار بالایی دارد . سایزهای مختلف این آچار ، باعث شده تا پیچ و مهره هایی که در سایزهای مختلف هستند را به راحتی باز و بسته کند .
شرکت نووا یک کیف از جنس برزنت نیز برای این ابزاردستی طراحی نموده تا آچارها به طور مرتب در داخل کیف گذاشته شوند . آچار دو سرتخت کیفی یک ابزار دستی ایده آل برای کار شما می تواند باشد بنابراین برای خرید آچار دو سرتخت نووا هیچ تردیدی نداشته باشید زیرا شرکت نووا این ابزار را با کیفیت بسیار مطلوبی ساخته است .


 

ارسال نظر / پرسش در مورد آچار دوسرتخت نووا کیفی nts1072 nova
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح