آچار یک سر جغجغه نووا ست 8 عددی ntg1320 nova

کد یکتای این محصول : 1129
ساخته شده از فولاد بسیار با کیفیت کروم وانادیوم
سخت کاری شده و حرارت داده شده
پوشیده شده از روکش آیینه ای
دارای 72 عدد دندانه
توان پنج درجه چرخش در هر حرکت
در سایزهای 8 ، 10 ، 11 ، 12 ، 13 ، 14 ، 17 ، 19 میلی متر
ساخته شده توسط کشور تایوان
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

اچارالات ابزارالات دستی هستند که برای باز و بسته کردن پیچ و مهره های مورد استفاده قرار می گیرند .شرکت نووا ، آچار یکسر جغجغه ای NTG1320  را در سایزهای مختلف تولید نموده جنس بدنه این آچار جغجغه ای از کروم وانادیوم است و در برابر ضربه ، فشار بسیار مقاوم می باشد اچار جغجغه ای 8 عددی سرعت انجام کارها را بیشتر کرده و در هنگامی که برای باز و بسته کردن پیچ و مهره در یک فضای کوچک استفاده می کنید دیگر نیازی نیست آچار را از مهره برای سفت کردن و یا باز کردن جدا نمائید . ست آچار یکسر جغجغه ای نووا ساخت کشور تایوان بوده و شرکت نووا یک کیف برزنتی مقاوم برای این ابزاردستی طراحی نموده است تا تمامی آچارهای جغجغه ای 8 عددی در سایزهای مختلف در این کیف به صورت مرتب قرار بگیرند .قیمت آچار یکسر جغجغه نووا بر اساس کیفیت مطلوبی که دارد بسیار مناسب است و کاربر می تواند برای خرید آچار جغجغه ای کیفی نووا با اطمینان خاطر اقدام نماید .
همچنین این آچار جغجغه ای یکسر تخت نووا دارای استاندارد DIN و SGS  می باشد ، استاندارد بین المللی DIN مربوط به کشور آلمان است و تمامی قوانین و مقررات ، تست محصولات تولیدی صنعتی و تولید اندازه گیری شاملش می شود . استاندارد SGS  اروپا ارائه کننده انواع خدمات بازرسی ، کنترل کیفیت ، و صدور انواع گواهینامه می باشد .


 

ارسال نظر / پرسش در مورد آچار یک سر جغجغه نووا ست 8 عددی ntg1320 nova
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح