انبردست کروم وانادیوم 60 درصد مدل حرفه ای دسته tpr سایز 6 اینچ 160 میلی متری gth02a10 سیلور -silver

برند : سیلور
دسته بندی : انبردست سیلور
کد یکتای این محصول : 1053
جنس بدنه این ابزار کروم وانادیوم 60 درصد
جنس دسته TPR
تیغه سخت کاری شده و حرارت داده شده
ضد زنگ
روکش کله ساتن
قابل استفاده برای چرخاندن ، نگه داشتن ، خم کردن ، بریدن سیم و کابل و حتی بیرون کشیدن میخ از چوب
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

انبردست سیلور یکی دیگر از ابزارآلات دستی و پر کاربرد تولید شده توسط شرکت سیلور می باشد . انبردست از نظر جنس و کیفیت با یکدیگر متفاوت هستند . برای خرید انبردست با کیفیت باید اطلاعات کافی را کسب نموده باشید ما در اینجا محصول با کیفیتی به نام انبردست GTH02A10 سیلور را معرفی می کنیم شرکت سیلور سعی براین داشته تا تمامی محصولاتش را با بهترین کیفیت عرضه بازار نماید . جنس بدنه انبردست 160 میلی متری سیلور از کروم وانادیوم 60 درصد می باشد . تیغه سخت کاری شده و حرارت داده شده بر روی این ابزار دستی یکی دیگر از ویژگی های مهم آن می باشد . از این انبردست کروم وانادیوم سیلور ، برای  نگه داشتن ، چرخاندن ، بریدن سیم و کابل و حتی بیرون کشیدن میخ از چوب استفاده می گردد .
نوک دهانه ی انبر به صورت دندانه ای است تا قطعه ای را که به وسیله این انبر گرفته می شود سر نخورد ، این ابزار ضد زنگ بوده و دارای طول عمر بیشتری نسبت به انبرهای دیگر دارد .
انبردست سیلور ، بهترین انبر موجود در در بازار شناخته شده همچنین  قیمت انبردست سیلور با کیفیت عالی که دارد بسیار مناسب است .

ارسال نظر / پرسش در مورد انبردست کروم وانادیوم 60 درصد مدل حرفه ای دسته tpr سایز 6 اینچ 160 میلی متری gth02a10 سیلور -silver
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح