چسب کاشی پودری طوسی cm17 سرزیت هنکل + قیمت عالی

چسب کاشی هنکل سرزیت cm17 طوسی

چسب کاشی cm17 سرزیت هنکل ، مقاوم ترین چسب کاشی و چسب سرامیک از نوع پودری می باشد که توسط شرکت چسب کاشی هنکل آلمان در کیسه های 20 کیلوگرمی تولید و با مناسب ترین قیمت به بازار عرضه شده است. چسب کاشی هنکل cm17 سرزیت ، مصرفی تر از چسب کاشی و سرامیک خمیری می باشد و یکی از علت های آن ، سهولت استفاده در چسباندن کاشی و سرامیک است و با ترکیب آب بدون نیاز به مواد دیگر آماده مصرف برای چسباندن سطحی مانند کاشی و سرامیک می باشد.

چسب کاشی cm17 سرزیت ، در صنعت ساخت و ساز ساختمان و دکوراسیون بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و جایگزین مناسبی برای روش های قدریمی و سنتی ترکیب ماسه و سیمان است. فروشگاه ابزار میهن نمایندگی چسب سرزیت شما را با کاربرد چسب کاشی پودری و ویژگی های چسب کاشی پودری cm17 سرزیت هنکل بیشتر آشنا می کند.

چسب کاشی و سرامیک پودری سرزیت هنکل cm17 ، در دو رنگ سفید و طوسی با کاربردهایی مشابه به فروش می رسند. اگر به چسب کاشی پودری سفید رنگ نیاز دارید ، خرید چسب کاشی پودری هنکل سرزیت cm17 سفید پیشنهاد می شود.

کاربرد چسب کاشی پودری هنکل سرزیت cm17 طوسی

کاربرد چسب کاشی پودری هنکل سرزیت cm17 طوسی ، معمولا در صنعت ساختمان سازی و طراحی دکوراسیون برای نصب کاشی و سرامیک روی دیوار و کف و مواردهای بسیار دیگر که به شرح ذیل می باشد:

  • چسباندن کاشی و سرامیک
  • چسباندن سنگ طبیعی و مصنوعی
  • چسباندن موزاییک و موزاییک مصنوعی
  • نمای سنگ
  • قابل استقاده در فضای داخل و خارج ساختمان
  • چسباندن کاشی در استخر به دلیل ضد آب بودن چسب کاشی و سرامیک پودری cm17 سرزیت هنکل

ویژگی های چسب کاشی پودری سرزیت هنکل cm17 طوسی

یکی از ویژگی های چسب کاشی پودری هنکل سرزیت cm17 طوسی ، چسبانندگی فوق العاده قوی پس از استفاده می باشد اما ویژگی و مشخصات چسب کاشی هنکل سرزیت cm17 تنها به این مورد خلاصه نمی شود.

  • با دوام در برابر آب و رطوبت
  • قابلیت استفاده برای نصب کاشی در حمام و سرویس های بهداشتی
  • چسب کاشی پودری هنکل ، غیر سمی بوده و هیچ آسیبی به سلامت انسان وارد نمی کند.
  • انعطاف پذیری عالی
  • با دوام در برابر موادهای اسیدی

میزان مصرف چسب کاشی پودری هنکل سرزیت cm17

چسب کاشی پودری سرزیت هنکل cm17 ، در کیسه های 20 کیلوگرمی بسته بندی می شوند و هر 20 کیلوگرم قابل استفاده برای سطحی به ابعاد 5 تا 7/5 متر مربع با ضخامت 2 الی 3 میلی متر می باشد.

نکات استفاده از چسب سرزیت

با مطالعه نکات استفاده از چسب سرزیت ، نصب کاشی و سرامیک به نحو عالی انجام می شود.
  • تمیز بودن سطح سرامیک و کاشی
  • چسب را باید به میزان تعیین شده آب ترکیب نمود 
  • نصب کاشی قبل از خشک شدن چسب روی سطح کار 15 الی 30 دقیقه
  • ایجاد فشار مناسب به سرامیک پس از نصب
  • رعایت فاصله مناسب بین سرامیک و کاشی جهت بندکشی

نمایندگی چسب کاشی هنکل

فروشگاه ابزارمیهن ، نمایندگی چسب کاشی هنکل است و چسب کاشی هنکل سرزیت طوسی cm17 را با مناسب ترین قیمت به مشتریان گرامی معرفی می کند . هدف این فروشگاه کسب رضایت مشتریان می باشد به همین دلیل همواره سعی دارد باکیفیت ترین چسب کاشی را با قیمت مناسب به مشتریان معرفی نماید.

با خرید چسب کاشی پودری هنکل سرزیت طوسی cm17 ، به صورت آنلاین از فروشگاه ابزار میهن علاوه بر تضمین کیفیت از ارسال فوری محصول و تحویل آن درب منزل و یا محل کارتان نیز بهره مند می شوید.

ابزار میهن علاوه بر فروش چسب کاشی و چسب سرامیک ، بهترین چسب سنگ برای اتصال دوقطعه سنگی و چسباندن کاشی های مختلف را نیز موجود دارد.

قیمت چسب کاشی پودری هنکل سرزیت cm17 طوسی

قیمت چسب کاشی پودری هنکل سرزیت cm17 ، با توجه به کیفیت ، کاربرد و ویژگی های منحصرش نسبت به سایر محصولات مشابه بسیار مقرون به صرفه می باشد. ابزار میهن نمایندگی فروش چسب کاشی هنکل جدیدترین قیمت چسب کاشی پودری هنکل سرزیت را در سایت اینترنتی خود قرار می دهد تا مشتریان گرامی با مشاهده قیمت چسب کاشی پودری هنکل سرزیت cm17 طوسی و مشخصاتش به راحتی این محصول را از نظر قیمت و کیفیت با دیگر محصولات مقایسه کرده و خریدی مطمعن و آسان داشته باشند.

تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح