جعبه ابزار پلاستیکی مهر mt13 + بهترین قیمت

جعبه ابزار پلاستیکی مهر mehr mt13
153,000 تومان
جعبه ابزار پلاستیکی مهر mehr mt13
153,000 تومان
جعبه ابزار پلاستیکی مهر mehr mt13
153,000 تومان
کد یکتای این محصول : 1291
جعبه ابزار پلاستیکی mt13 مهر ، برای نگهداری انواع ابزارالات مناسب است
جعبه ابزار مهر مدل mt13 در منازل و کارگاه های کوچک بسیار کاربرد دارد
ساخته شده از پلاستیک فشرده درجه یک
دوام بسیار در برابر ضربه
دسته پلاستیکی تاشو
یک عدد قفل فلزی
ساخت کشور ایران
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

از اصلی ترین وسیله مورد نیاز در هرخانه و یا محل کار جعبه ابزار مناسب برای قرارگیری منظم ابزارآلات می باشد.جعبه ابزارmt13 ، بهترین جعبه ابزارپلاستیکی ایرانی و پرفروش تولید شده توسط شرکت مهر است که از باکیفیت ترین پلاستیک فشرده نشکن ساخته شده و وزن سبک تری نسبت به جعبه ابزارفلزی دارد. جعبه ابزارپلاستیکی mt13 مهر، دو جایگاه مخصوص برای نگهداری ابزارآلات کوچک دارد و از دسته محکم پلاستیکی تاشو برای حمل و جابه جایی جعبه ابزار برخوردار می باشد . این نوع جعبه ابزار پلاستیکی ایرانی دارای ابعاد 14*15*31 سانتی متر است که از لحاظ کیفیت با برندهای معروف رقابت می کند و همچنین دارای یک قفل فلزی محکم جهت عدم باز شدن جعبه ابزار می باشد.

مهم ترین تفاوت جعبه ابزار فلزی با پلاستیکی

جعبه ابزار فلزی نسبت به جعبه ابزار پلاستیکی از وزن بیشتری برخوردار است و همین باعث شده تا بسیاری از تعمیرکاران سیار جعبه ابزارپلاستیکی را به جعبه ابزار فلزی ترجیح دهند . اما برای نگهداری ابزارالات خیلی سنگین باید از جعبه ابزارفلزی استفاده نمود چرا که تحمل وزن بیشتری نسبت به جعبه ابزار پلاستیکی دارند. دومین معایب جعبه ابزار فلزی زنگ زدگی آن در برابر نفوذ آب پس از گذشت زمان است که در جعبه ابزار پلاستیکی چنین مشکلی وجود ندارد و جعبه ابزار فلزی به دلیل جنس فلزی که دارد با قرار دادن ابزار داخل آن با هر تکان صدای ناهنجاری را ایجاد می کند که در جعبه ابزارپلاستیکی این صدا بسیار کم تر است .

نمایندگی جعبه ابزار مهر

ابزارمیهن که نمایندگی جعبه ابزارمهر است برند مهر را به عنوان بهترین مارک جعبه ابزار معرفی می کند و انواع جعبه ابزار پلاستیکی مهر مانند جعبه دریل مهر mehr ، جعبه ابزار پلاستیکی مهر mehr jpt22 ، جعبه ابزار مهر باکس mehr box h14 را با قیمت مناسب به کسانی که به یک جعبه ابزار پلاستیکی نیاز دارند به صورت آنلاین و یا حضوری به فروش می رساند.

قیمت جعبه ابزار مهر پلاستیک mt13

قیمت جعبه ابزار مهر مدل mt13 ، با توجه به کیفیت عالی که دارد نسبت به سایر محصولات مشابه مقرون به صرفه است و با خرید اینترنتی جعبه ابزار پلاستیکی مهرmt13 از فروشگاه اینترنتی ابزار میهن در اتلاف وقت و هزینه های اضافه صرفه جویی نمایید.

ارسال نظر / پرسش در مورد جعبه ابزار پلاستیکی مهر mehr mt13
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح