اسپری فوم پلی یورتان سیستا ترکیه + راهنمای استفاده و کاربرد

اسپری فوم پلی یورتان سیستا ترکیه Sista
270,000 تومان
کارتن 12 عددی
3,024,000 تومان
قیمت هر عدد : 252,000 تومان
کد یکتای این محصول : 2738
اسپری فوم سیستا ، شکاف ها و انواع درزهای ساختمانی را پر می کند
عایق مناسب برای گرما ، رطوبت و صدا
اسپری فوم sista در دمای 40 تا 80 درجه مقاومت دارد
اسپری فوم پلی یورتان سیستا به صورت تک جزیی بوده و پس از اسپری نمودن با قرار گرفتن در معرض هوا ، حجم آن افزایش می یابد .
حجم 750ml می باشد حجم ثانویه بیشتر از یک متر مکعب
بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد
اسپری فوم سیستا اصلی ، محصولی از شرکت هنکل می باشد
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی
آیا برای پر کردن درز و شکاف های ساختمانی به فوم درزگیر ضد آب قیمت مناسب و با کیفیت نیاز دارید؟ ابزار میهن محصول شرکت سیستا را به شما مشتریان گرامی معرفی می کند. اسپری فوم sista به دلیل کیفیت عالی برای درزگیری مورد استقبال بسیاری از مصرف کنندگان اسپری فوم قرار گرفته است. در این صفحه شما را با اسپری فوم پلی یورتان سیستا و نحوه تزریق فوم پلی یورتان بیشتر آشنا می کنیم تا با کسب اطلاعات کافی از خرید اسپری فوم پلی یورتان سیستا رضایت کامل داشته باشید.

اسپری فوم هنکل سیستا ، محصول پرفروش شرکت هنکل است که از مرغوب ترین مواد اولیه برای تولید اسپری پلی یورتان سیستا استفاده شده و به دلیل کیفیت بالا ، فروش اسپری فوم سیستا در بازار نسبت به سایر برندهای هم رقیب خود بیشتر است. یکی از کاربردهای اسپری فوم پلی یورتان سیستا ، درزگیری انواع شکاف های ساختمانی می باشد و برای عایق گیری صدا ، رطوبت نیز استفاده می شود. کیفیت عالی فوم درزگیر سیستا باعث شده تا بسیاری از خریداران اسپری فوم ، خرید اسپری فوم پلی یورتان سیستا را نسبت به سایر برندها ترجیح دهند.

اسپری فوم پلی یورتان سیستا بهترین فوم درزگیر

آیا برای شما هم پیش آمده که به دلیل درزهای درب و پنجره گرد و غبار و یا سرما به داخل ساختمان نفوذ کند؟ برای پر کردن درزها شاید اولین کاری که به ذهنتان برسد با استفاده از گچ و یا سیمان درزها را پر کنید اما این راه حل مناسبی نیست چرا که گچ و سیمان برای درزگیری کثیفی های زیادی را به همراه دارد و زمان زیادی نیز از شما می گیرد و شاید کارتان را به دلیل این که نتواند بعضی از قسمت درزها را که دسترسی به آن مشکل است را پر کند ناتمام باقی بگذارد. به همین دلیل اسپری فوم ها تولید و عرضه بازار شده اند که به راحتی می تواند تمام درزهای ساختمانی را حتی درزهایی که دسترسی به آن سخت است را نیز پر کند. مارک اسپری فوم موجود در بازار متفاوت است در بازار اسپری فوم هایی مانند اسپری فوم زتکس ، اسپری فوم سیستا ، اسپری فوم آکفیکس اسپری فوم پلی یورتان ارازیم و ... به فروش می رسند که از نظر کیفیتی متفاوت اند ما در این مقاله شما را با اسپری فوم و روش استفاده صحیح اسپری فوم بیشتر آشنا می کنیم.

 

اسپری فوم پلی یورتان چیست؟

فوم پلی یورتان یک اسپری فوم فشرده است که در همه جا مخصوصا برای درزگیری خانه بسیار استفاده می شود و در بازار با برندهای مختلف به فروش می رسند. نوع استفاده اسپری فوم یا به صورت شلنگ خور و یا به صورت فوم گان خور می باشد که به یک گان یا دستگاه تزریق فوم نیاز دارد اما برای درزگیری ما به شما اسپری فوم شلنگی را پیشنهاد می کنیم چرا که این نوع اسپری ها بسیار مقرون به صرفه تر هستند. اسپری فوم پلی یورتان سیستا نیز با حجم 750 میلی لیتر در قوطی های فشرده استوانه ای شکل بسته بندی شده است و بهترین گزینه برای بستن درز و شکاف های باز می باشد.این نوع اسپری فوم سیستا ، به صورت تک جزیی ساخته شده و پس از استفاده به سرعت افزایش حجم می دهد و با قرار گیری در مجاورت هوا به سرعت خشک می شود. قیمت اسپری فوم سیستا با توجه به کیفیت مطلوبش نسبت به سایر برندها مناسب است.

از اسپری فوم پلی یورتان برای درزگیری بسیار استفاده می شود

مزیت های استفاده از فوم پلی یورتان چیست؟

اسپری فوم پلی یورتان علاوه بر پر کردن درزو شکاف ها ، برای عایق کاری ساختمان ها نیز استفاده می شود. همانطور که در مطالب بالا ذکر شد برای جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و نفوذ سرما استفاده از فوم پلی اورتان باکیفیت مانند اسپری فوم sista بسیار تاثیر گذار است.اما باید نحوه تزریق فوم پلی یورتان را نیز بدانید ما در این مقاله سعی داریم شما را با نحوه ی استفاده از اسپری فوم پلی یورتان بیشتر آشنا کنیم . برای اشنایی با مزیت های اسپری فوم پلی یورتان مقاله اسپری فوم پلی یورتان را مطالعه کنید .

فوم پلی یورتان علاوه بر درزگیری برای عایق کاری ساختمان ها نیز استفاده می شود

اسپری فوم پلی یورتان را می توانید از نمایندگی های فروش اسپری فوم و یا فروشگاه ها ی چسب خریداری نمائید.

نحوه تزریق فوم پلی یورتان

برای درزگیری شکاف ها باید از نحوه استفاده از اسپری فوم درزگیر اطلاعات کامل داشته باشید. برای مثال ، برای درزگیری درب با استفاده از فوم پلی یورتان سیستا ابتدا باید دور تا دور درب را از هرگونه کثیفی پاک کنید و حتما تا 30 درصد محل مورد نظر را فوم اسپری کنید همچنین برای این که عملکرد بهتری برای پوشش درزها داشته باشید حتما اسپری فوم را برعکس بگیرید چرا که اسپری های فوم یک شلنگ برای تزریق فوم دارند و در محل هایی که دسترسی به آن سخت است را به راحتی می تواند پر کند.هنگام اسپری کردن فوم باید نکات هایی نیز رعایت شود تا درزگیری تمیز تری را انجام دهیم .

نحوه تزریق فوم پلی یورتان سیستا

نکات مهم در حین استفاده از اسپری فوم پلی اورتان

حتما قبل از تزریق ، از یک دستکش کار پلاستیکی استفاده نمائید چرا که در صورت تماس با دست یا پوست بدن به راحتی جدا نمیشوند و نیاز به حلال فوم پلی یورتان دارید.

قبل از استفاده از اسپری فوم ، اسپری را چند بار تکان دهید چرا که برای تولید فوم از گان پیشران استفاده می شود که به تزریق فوم کمک ویژه ای می کند با تکان دادن اسپری ، گاز و مواد با یکدیگر ترکیب می شوند. سپس قوطی اسپری را به صورت وارونه نگه دارید تا مواد فوم در نزدیکترین حالت به نازل قرار بگیرد. با این کار گازها در قسمت انتهایی قوطی اسپری قرار می گیرد و با فشاری که به مواد وارد می شود باعث تزریق بهتر مواد روی درزها می گردد . 

نکات مهم استفاده اسپری فوم پلی یورتان سیستا

همانطور که در این مقاله ذکر شد اسپری فوم پلی اورتان از مواد پلی اورتان و گازهای پیشران ساخته شده و باید بدانید که میزان جنبش گازهای پیشران به درجه دما بسیار بستگی دارد بدین معنی که اگر قوطی اسپری فوم در حین تزریق برای درزگیری گرم باشد حرکت مولکول های گازهای پیشران افزایش می یابد و فشار بیشتری را روی مواد وارد می کند و باعث می شود تزریق با شدت بیشتری انجام شود اما اگر فوم در حین درزگیری سرد باشد حرکت گاز پیشرانه کم تر شده و در تزریق بهینه فوم دوباره خلل ایجاد می کند بنابراین حتما قوطی اسپری فوم پلی اورتان را در دما +5 تا +35 درجه سانتی گراد نگهداری کنید پیشنهاد ما به شما این است که یک روز از قبل از استفاده ، فوم را 12 ساعت در دما اتاق نگهداری کنید .

لازم به ذکر است اسپری فوم هایی نیز در بازار به فروش می رسند که در هوای سرد نیز قابل استفاده هستند بنابراین در خرید اسپری فوم پلی اورتان به این خصوصیات اسپری توجه نمائید .

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که چرا درهنگام درزگیری با اسپری فوم پلی اورتان باید به آن آب اسپری کرد ؟ حتما می دانید که فوم پس از خشک شدن کامل حالت اسفنجی به خود می گیرد که منافذ زیادی دارد و هرچه منافذ فوم بزگتر باشد باید بدانید که تراکم و استحکام فوم بیشتر می شود. علاوه بر این موردها رطوبت ، فوم را افزایش می یابد .

تابش نور باعث می شود رنگ پلی اورتان تغییر کند برای جلوگیری از تغییر رنگ فوم پس از خشک شدن کامل و برش دادن می توانید فوم را رنگ کنید برای این کار می توانید برای سهولت کار از اسپری رنگ استفاده نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ویژگی های اسپری فوم وارد لینک ذیل شوید:

ویژگی اسپری فوم پلی یورتان

 

مزایا اسپری فوم پلی یورتان

  • عایق انرژی 
  • مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی و حلال ها 
  • وزن کم
  • کاهش هزینه ها
  • اتصال با کیفیت به مصالح ساختمانی 

خرید اسپری فوم پلی یورتان سیستا

اسپری فوم پلی یورتان سیستا ، بهترین اسپری فوم برای درزگیری محسوب می شود و با برندهای شناخته شده مانند اسپری فوم آکفیکس نیز از نظر کیفیت هم رقیب است و ابزارمیهن همواره سعی دارد با معرفی بهترین اسپری فوم پلی یورتان ، رضایت مشتریان را جلب نماید و با خرید اینترنتی اسپری فوم درزگیر از فروشگاه ابزارمیهن محصول را در کم ترین زمان ممکن درب منزل و یا محل کارتان دریافت نمایدد.

فروش اسپری فوم پلی یورتان سیستا ، به دلیل کاربرد بسیارزیاد و کیفیت مطلوبش نسبت به سایر محصولات مشابه خود در بازار زیاد است و طرفداران خاص خود را دارد.

اگر علاوه بر درزگیری ، برای پاکسازی سطوح به یک اسپری تمیز کننده نیاز دارید ابزار میهن انواع اسپری کف پاک کننده را نیز با قیمت مناسب موجود دارد. 

قیمت اسپری فوم سیستا

فروشگاه ابزار میهن نمایندگی فروش اسپری فوم در تهران است و قیمت اسپری فوم سیستا را با توجه به کیفیت مطلوبش نسبت به سایر محصولات مشابه بسیار مقرون به صرفه در نظر گرفته است این فروشگاه ، اسپری فوم پلی یورتان سیستا را با ضمانت اصلی بودن اسپری فوم و تضمین کیفیت عالی به مشتریان گرامی معرفی می کند.

ارسال نظر / پرسش در مورد اسپری فوم پلی یورتان سیستا ترکیه Sista
CAPTCHA
محمد علی دباغ در تاریخ یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ :
سلام. من قصد دارم یک فضای حدود ۳۰متر مکعب را با فوم بپوشانم و بعد روی ان چمن مصنوعی قرار دهم . برای این حجم چند اسپری مورد نیاز است و چقدر هزینه خواهد داشت. با تشکر
سلام وقت بخیر اسپری فوم سیستا می‌تواند با کمتر از ۳۰ اسپری فوم پر کند اما مدنظر داشته باشید فوم پلی یورتان تحمل وزن انسان و فعالیت ورزشی روی آن را ندارد
محمدی در تاریخ پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ :
سیستا گانخورش رو میخوام
سلام وقت بخیر اسپری فوم سیستا فقط شلنگی داخل بازار ایران موجوده
رحیم پور در تاریخ جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ :
حجم کنار اسپری فوم تایگر حدود ۳ برابره واقعا می ارزه
احسان در تاریخ یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ :
توش چیه انقدر گرونه
سلام وقت بخیر اسپری فوم سیستا تولید شده تحت نظر و با مواد اولیه هنکل المان در کشور ترکیه میباشد و نسبت به سایر برند ها حدود 10 مزیت دارد از این جهت تفاوت قیمت کاملا طبیعی هستش
محسن شفیفی در تاریخ دوشنبه 13 تير 1401 :
سلام اسپری فوم سیستا داخل ایران پر میشه ؟ اصل ترکیه اش هم دارید
سلام وقت بخیر اسپری فوم سیستا کاملا وارداتی می باشد .
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح