اسپری فوم آرازیم پلی یورتان 600 گرمی + قیمت عالی

کد یکتای این محصول : 2852
اسپری فوم پلی اورتان آرازیم ، برای درزگیری و پر کردن شکاف های ساختمانی استفاده می شود
مناسب برای عایق کاری صوتی و حرارتی ، عایق کاری درب و پنجره
قدرت چسبانندگی بالا
ضد کپک و ضد آب
مناسب برای عایق کاری لوله های آب و خروجی کابل های برق
حجم 600 میلی لیتر
کیفیت عالی و قیمت مقرون به صرفه
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

اسپری فوم پلی یورتان آرازیم ترکیه یکی از با کیفیت ترین اسپری فوم های خوش قیمت بازار می باشد که به عنوان اسپری فوم ارزان در ضمره اسپری فوم های ترک قرار می گیرد. اسپری فوم پلی اورتان آرازیم کاملا پفکی بوده و حجم خالی درون خودش شکل نمی گیرد. در استفاده از اسپری فوم پلی یورتان آرازیم این نکته را مد نظر داشته باشید که اسپری فوم ها تا بعد از خشک شدن نباید لمس شوند.

اسپری فوم پلی یورتان آرازیم اصل ترک بهترین اسپری فوم بازار

اسپری فوم پلی اورتان آرازیم ترک

اسپری فوم پلی اورتان آرازیم ، یکی از پرفروش ترین و بهترین اسپری فوم ترک در بازار است که در قوطی های 600 میلی لیتری توسط شرکت آرازیم تولید می شوند. اسپری فوم آرازیم ، یک اسپری تک جزئی بر پایه پلی اورتان بوده و کاربردی ترین اسپری ، به عنوان اسپری فوم عایق حرارتی می باشد این مدل اسپری فوم ، در هر مکانی برای استفاده عایق حرارتی و صوتی برای مثال سقف ها و زیر شیروانی ها می توان استفاده نمود و علاوه بر عایق گیری ، به دلیل قابلیت درزگیری درب و پنجره ، اسپری فوم درزگیر پنجره نیز می گویند.

عایق کاری با اسپری فوم پلی اورتان ، موثرترین روش برای اتلاف گرما و سرما می باشد به همین دلیل امروزه تولید انواع اسپری فوم مانند اسپری فوم arazim برای عایق کاری و درزگیری رواج یافته و می توان گفت در هر خانه ای یک اسپری فوم پلی یورتان برای عایق کاری و درزگیری لازم و ضروری می باشد. معمولا در کشورهای سردسیر برای عایق کاری حرارتی از اسپری فوم بسیار استفاده می کنند. فروشگاه ابزار میهن  نمایندگی اسپری فوم پلی یورتان در این صفحه ، شما را با کاربرد اسپری فوم پلی یورتان و مشخصات اسپری فوم پلی یورتان ارازیم بیشتر آشنا می کند. پیشنهاد می شود تا آخرین مطالب با ما همراه باشید.

کاربرد اسپری فوم پلی یورتان آرازیم

کاربرد اسپری فوم پلی یورتان آرازیم ، مشابه دیگر اسپری فوم های پلی یورتان بازار است اما با این تفاوت که اسپری فوم پلی اورتان آرازیم ترک ، کیفیت بسیار بالایی نسبت به سایر محصولات دارد و کیفیت و کارایی مطلوب آن ، این اسپری فوم را از دیگر اسپری فوم های بازار متمایز نموده است.

از کاربردهای اسپری فوم پلی اورتان آرازیم اصل ترک می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • پر کردن شکاف و منافذهای باز
  • درزگیری عالی درب و پنجره
  • به دلیل خاصیت عایق گیری صوتی ، صدای بالا را جذب می کند و فضای آرام تری را برای دیگران فراهم می کند.
  • عایق کاری لوله های آب به دلیل خاصیت ضد آبی که دارد
  • عایق کاری حرارتی

کاربرد اسپری فوم پلی یورتان ترکیه اصل

مشخصات اسپری فوم پلی یورتان آرازیم arazim

قبل از خرید اسپری فوم پلی یورتان آرازیم حتما در مورد مشخصات اسپری فوم پلی یورتان ارازیم اطلاعات کامل  کسب کنید و با بررسی کامل ویژگی های اسپری فوم پلی یورتان ارازیم ، اگر اسپری فوم مورد نظر شما بود این مدل اسپری فوم پلی اورتان ترک را خریداری نمایید.

مشخصات اسپری فوم پلی یورتان آرازیم ترک

  • چسبندگی عالی پس از استفاده
  • اسپری فوم درزگیری ضد آب و قابل استفاده در محیط های مرطوب
  • پر کننده عالی شکاف های ساختمانی
  • ضد قارچ و کپک
  • بهترین عایق گیری حرارتی و صوتی در ساختمان سازی
  • قابلیت رنگ امیزی با اسپری رنگ
  • با دوام در برابر حلال ها ، اسپری فوم arazim در برابر استون ، تینر و موادهای اسیدی بسیار مقاوم است.

اسپری فوم پلی یورتان آرازیم ، محصول تولید شده توسط کشور ترکیه می باشد و با اسپری فوم پلی یورتان سیستا ترک از نظر کیفیت هم رقیب یکدیگر می باشند.

طرز استفاده از اسپری فوم آرازیم

طرز استفاده از اسپری فوم آرازیم مرحله ایست که باید به درستی انجام شود تا نتیجه مطلوب پس از استفاده از اسپری فوم آرازیم به دست آید. برای این کار ابتدا سطح را از هر گونه کثیفی تمیز و خشک کنید چرا که برای استفاده از فوم ارازیم ، سطح نباید خیس و یا مرطوب باشد. محل مورد نظر را با اسپری فوم پلی یورتان پر کنید و همه مافذ های باز را پوشش دهید و تا خشک شدن کامل اسپری فوم به اسپری فوم نرم دست نزنید.

خرید اسپری فوم پلی یورتان آرازیم

خرید اسپری فوم پلی یورتان آرازیم ، به عنوان اسپری فوم ارزان ترک و با کیفیت در فروشگاه ابزار میهن نمایندگی اسپری فوم در تهران با مناسب ترین قیمت و به صورت آنلاین و حضوری انجام می شود. ابزار میهن ، انواع اسپری فوم پلی یورتان را موجود دارد و اسپری فوم پلی اورتان آرازیم ترکیه را با تضمین اصالت کالا به فروش می رساند.
با خرید اینترنتی اسپری فوم پلی یورتان آرازیم 600 میلی لیتری ، محصول را با ارسال فوری درب منزل دریافت نمایید و باعث صرفه جویی در هزینه های اضافه شوید.
اسپری فوم پلی یورتان آکفیکس از دیگر با کیفیت ترین اسپری فوم ترک در بازار است که با مناسب ترین قیمت در فروشگاه ابزار میهن به فروش می رسد.

فروش اسپری فوم پلی یورتان آرازیم

فروش اسپری فوم پلی یورتان آرازیم عمده و تکی با ارزان ترین قیمت و تضمین اصالت کالا با ارسال فوری در ابزار میهن نمایندگی اسپری فوم در تهران انجام می شود.

فروش اسپری فوم پلی یورتان آرازیم ، به دلیل کیفیت عالی و کاربردهای بسیارش در بازار رایج بوده و طرفداران خاص خود را دارد.

قیمت اسپری فوم آرازیم

قیمت اسپری فوم آرازیم عمده بسیار مقرون به صرفه تر از قیمت تکی اسپری فوم می باشد. ابزار میهن همواره سعی دارد برای خریداران عمده اسپری فوم آرازیم مناسب ترین قیمت فروش عمده را به مشتریان ارائه دهد.

به روز ترین قیمت اسپری فوم آرازیم در سایت فروشگاهی ابزار میهن مشاهده کنید.

قیمت اسپری فوم آرازیم عمده و تکی با عالی ترین کیفیت

 

ارسال نظر / پرسش در مورد اسپری فوم آرازیم پلی یورتان 600 گرمی
CAPTCHA
رحیمی در تاریخ پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ :
دمتون گرم قیمکتتون واقعا مناسبه ممنون از مردم داریتون
سلام وقت بخیر خوشحالیم که توانستیم نظرتونو جلب کنیم
مهدوی در تاریخ پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ :
تاریخ انقضاش کیه ؟
سلام وقت بخیر موجودی امروز 7 مهر 8/2023 می باشد
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح