جعبه ابزار فلزی 404 ایرانی

کد یکتای این محصول : 1312
جعبه ابزار فلزی 404 ایرانی ، جعبه ابزار بسیار با کیفیت و مقاوم در برابر ضربه می باشد
دارای 4 طبقه برای نگهداری ابزار به طول 40 سانت
دوام بسیار زیاد در برابر خراش و شکستگی
دارای دسته پلاستیکی با کیفیت جهت سهولت در حمل
طراحی بسیار زیبا
کیفیت عالی
تولید شده توسط کشور ایران
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

یکی از پرفروش ترین جعیه ابزار فلزی در بازار جعبه ابزار فلزی 404 ایرانی می باشد که توسط کشور ایران تولید شده و از نظر کیفیت حرف اول را در بازار می زند. برای نگهداری ابزارآلات خود می توانید از 4 طبقه این نوع جعبه ابزار فلزی استفاده کنید که دارای طول 40 سانت می باشد. جعبه ابزار فلزی 40 سانت 4 طبقه ، به دلیل استفاده از ورق های فلزی باکیفیت ، مقاومت بسیار زیادی در برابر شکسته شدن دارد و همین ویژگی طول عمر جعبه ابزار را افزایش می دهد و در مقایسه جعبه ابزار پلاستیکی بسیار با دوام تر می باشد.برای خرید جعبه ابزار فلزی حتما به سایز و تعداد طبقات جعبه ابزار دقت کنید برای مثال جعبه ابزار فلزی 504 ایرانی از نظر طول 50 سانت است و دارای 5 طبقه برای نگهداری ابزار می باشد و نسبت به جعبه ابزار فلزی 404 ایرانی بزرگ تر و با محفظه بیشتر است. بنابراین بر اساس تعداد و اندازه ابزارآلات نوع جعبه ابزار را انتخاب و خریداری نمایید.

خرید و فروش جعبه ابزار فلزی 404 ایرانی

فروش جعبه ابزار فلزی 404 ایرانی ، در فروشگاه ابزار میهن با قیمتی مناسب همراه با کیفیت عالی انجام می شود و کاربران برای خرید جعبه ابزار فلزی 404 ایرانی ، می توانند با مراجعه حضوری و یا خرید آنلاین ، خرید خود را ثبت نمایند .

ارسال نظر / پرسش در مورد جعبه ابزار فلزی 404 ایرانی
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح