جعبه ابزار فلزی 302 ایرانی

کد یکتای این محصول : 1317
جعبه ابزار فلزی 302 ایرانی ، از ورق های فلزی ضخیم ساخته شده
دارای 2 طبقه برای نگهداری ابزار و طول 30 سانت
جنس فلزی نشکن حهت سهولت حمل
طراحی بسیار زیبا
کیفیت بسیار عالی
ساخت کشور ایران
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی
جعبه ابزار فلزی 302 ایرانی ، جعبه ابزار فلزی ارزان و بسیار با کیفیت است که به عنوان جعبه ابزار کارگاهی نیز استفاده می شود.جعبه ابزار فلزی 302 ایرانی ، دارای دو طبقه برای نگهداری ابزارآلات به صورت منظم به ابعاد 30 سانتی متر می باشد و با داشتن دسته پلاستیکی با کیفیت به عنوان جعبه ابزار قابل حمل نیز شناخته شده است . این نوع جعبه ابزار فلزی ، نسبت به جعبه ابزار پلاستیکی در برابر خراشیدگی و ضربه دوام بیشتری دارد و با قرار دادن ابزارآلات سنگین داخل جعبه ابزار فلزی 30 سانتی دو طبقه ، هیچ آسیبی به جعبه ابزار وارد نمی شود و همین ویژگی طول عمر جعبه ابزار را افزایش می دهد.
 
برای خرید جعبه ابزار فلزی حتما به سایز و تعداد طبقات جعبه ابزار توجه کنید برای مثال جعبه ابزار فلزی ایرانی 30 سانتی انواع مختلفی از جمله جعبه ابزار فلزی 303 ایرانی (دارای 3 طبقه به ابعاد 30 سانت) ، جعبه ابزار فلزی 304 ایرانی (دارای 4 طبقه به ابعاد 30 سانت ) دارد.همچنین جعبه ابزار فلزی قیمت متفاوتی براساس سایز و تعداد طبقات دارند.
ارسال نظر / پرسش در مورد جعبه ابزار فلزی 302 ایرانی
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح