شما اینجا هستید : ابزار میهن  -> کاردک و لیسه

خرید انواع کاردک و لیسه + با بهترین قیمت

فیلتر تخصصی

کاردک و لیسه

کاردک و لیسه ابزارهایی هستند که در پروژه های ساختمانی و حتی در منزل نیز بسیار کاربرد دارند. ابزارهایی مانند کاردک و یا لیسه می توانند لکه های رنگ و لکه های سر سخت را از روی اکثر سطح ها از بین ببرند البته کاربرد اصلی کاردک این است که بتونه را روی سطح پخش کند و در عین حال قابلیت از بین بردن لکه های خشک بتونه را دارد.
کاردک ها انواع مختلفی دارند که هر کدام برای کاربردی خاص طراحی شده اند برای مثال کاردک انعظاف پذیر برای پخش کردن مواد نرم و بتونه کاری گوشه های پنجره کاربرد دارد و کاردک سخت دارای تیغه های سخت تر هستند که ضخامت تیغه آن به یک میلیمتر می رسد و معمولا از این نوع کاردک برای از بین بردن لکه های سر سخت خشک شده مانند لکه رنگ و یا بتونه خشک شده استفاده می شود. همچنین نوعی دیگری از کاردک به نام کاردک لبه پلاستیکی در بازار وجود دارد که تیغه آن از پلاستیک ساخته شده واز نظر کیفیت ، نسبت به کاردک فلزی پایین تر است و قیمت ارزان تری دارند به این نوع کاردک ها ، کاردک یک بار مصرف نیز می گویند.
به طور کلی برای انتخاب کاردک و لیسه بر اساس نوع کارتان باید نوع تیغه ، جنس تیغه و دسته کاردک را در نظر بگیرید.
پیشنهاد ویژه
فیلتر بر اساس قیمت
از قیمت
تا قیمت
بر اساس برند
گروه های مشابه
گروه بندی کالا ها
فیلتر بر اساس قیمت
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح