چسب کاشی خمیری هنکل سرزیت cm125 + نازل ترین قیمت

چسب کاشی خمیری هنکل سرزیت cm125 ، یکی از بهترین چسب کاشی است که در صنعت ساخت و ساز مانند ساختمان سازی بسیار کاربرد دارد. شرکت هنکل آلمان ، با به کار گیری مرغوب ترین مواد اولیه توانسته بهترین چسب کاشی خمیری مانند چسب کاشی خمیری سرزیت هنکل cm125 را تولید و به بازار عرضه کند.
یکی از مزیت های چسب خمیری کاشی و سرامیک cm125 سرزیت ، این است که بدون نیاز به آب و افزودنی های دیگر قابلیت استفاده را دارد به همین دلیل  پرفروش ترین چسب خمیری سرزیت هنکل در بازار محسوب شده است. در این صفحه شما را با کاربرد چسب کاشی خمیری هنکل سرزیت و مزایا چسب کاشی خمیری هنکل سرزیت آلمان بیشتر آشنا میکنیم.

چسب خمیری کاشی و سرامیک هنکل سرزیت cm125

چسب خمیری کاشی و سرامیک هنکل سرزیت cm125 ، بهترین چسب خمیری کاشی در بازار بوده که برای نصب کاشی ، سرامیک ، سنگ در فضاهای خارج و داخل ساختمان استفاده می شود و قیمت رقابتی آن در بازار باعث شده تا سهم بزرگی در بازار به دست آورد.

چسب سرزیت از نوع خمیری ، به عنوان چسب خمیری قوی برای کاشی کاری محسوب می شود که چسبندگی بالایی روی سطح ایجاد می کند و قابلیت استفاده مستقیم روی بتن ، ملات های آهکی و سیمان را دارد.

شرکت هنکل سرزیت آلمان ، چسب خمیری henkel ceresit cm125 را به کسانی که به چسب کاشی آماده مصرف بدون نیاز به ترکیب آب نیاز دارند پیشنهاد می کند. چسب خمیری سرامیک و کاشی cm125 سرزیت هنکل ، در سطل های 12 کیلوگرمی به صورت عمده و تکی  در فروشگاه ابزار میهن نمایندگی چسب سرزیت به فروش می رسند.

اگر برای کاشی کاری به چسب کاشی پودری نیاز دارید ، چسب کاشی و سرامیک پودری هنکل سرزیت cm17 طوسی با قیمت مناسب پیشنهاد می شود و برای چسباندن سنگ ، چسب سنگ بهترین گزینه برای خرید می باشد.

کاربرد چسب کاشی خمیری هنکل سرزیت cm125

کاربرد چسب کاشی خمیری هنکل سرزیت cm125 ، همانند دیگر چسب های کاشی برای نصب کاشی روی دیوار ، آجر کشی ، سنگ های مرمر استفاده می شود.

  1. نصب کاشی روی دیوار
  2. نصب موزاییک و آجرهای نسوز
  3. نصب عایق های صوتی
  4. نصب کاشی روی کاشی قبلی بدون ایجاد آسیب به کاشی زیرین
  5. نصب کاشی در فضاهای داخل و خارج محیط ساختمان

مزایا چسب خمیری کاشی و سرامیک هنکل سرزیت cm125

از مشخصات و مزایا چسب خمیری کاشی و سرامیک هنکل سرزیت می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  1. مقاومت چسبندگی بالا 1/5 نیوتن بر میلی متر مربع
  2. آماده مصرف بدون نیاز با ترکیب آب
  3. قابل استفاده روی سطوح مستقیم بتنی ، ملات های آهکی و سیمانی
  4. قابل استفاده در آشپزخانه و حتی محیط های مرطوب مانند حمام و سرویس های بهداشتی

مقدار مصرف چسب کاشی خمیری هنکل سرزیت cm125

مقدار مصرف چسب کاشی خمیری هنکل سرزیت ، برای کاشی کاری بسیار مهم است. چسب کاشی خمیری cm125 سرزیت در سطل های 12 کیلوگرمی بسته بندی می شوند و هر سطل 12 کیلوگرمی قابلیت پوشاندن سطح 3 تا 6 متر مربع با ضخامت 2 الی 3 میلیمتر را دارد.

توجه داشته باشید که چسب خمیری هنکل سرزیت ceresit cm125 باید در دمای +5 تا +35 درجه سانتی گراد نگهداری شود.

قیمت چسب کاشی خمیری هنکل سرزیت cm125

فروشگاه ابزار میهن نمایندگی چسب هنکل در تهران ، به روزترین قیمت چسب کاشی خمیری هنکل سرزیت cm125 را در سایت اینترنتی ابزار میهن قرار می دهد تا مشتریان گرامی با مشاهده قیمت چسب کاشی خمیری هنکل سرزیت و مشخصات کامل چسب خمیری هنکل cm125 خریدی آسان و مطمعن داشته باشند.

فروش چسب کاشی خمیری هنکل سرزیت cm125

فروش چسب کاشی خمیری هنکل سرزیت cm125 به صورت عمده و تکی در فروشگاه ابزار میهن نمایندگی چسب هنکل در تهران با مناسب ترین قیمت انجام می شود. این فروشگاه علاوه بر فروش چسب کاشی خمیری سرزیت به صورت حضوری قابلیت فروش به صورت اینترنتی را نیز دارد و به کاربر این امکان را برای خرید اینترنتی چسب خمیری کاشی هنکل سرزیت فراهم نموده تا با کم ترین هزینه محصول را دریافت نمایند.

تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح