اتو لوله اس تی ای 2200 وات + قیمت عالی

اتو لوله سبز 2200 وات اس تی ای
3,120,000 تومان
اتو لوله سبز 2200 وات اس تی ای cf63-a9 sta
2,798,000 تومان
کد یکتای این محصول : 2488
اتو لوله سبز اس تی ای sta ، دارای 2 المنت با توان 2200 وات است که هر کدام به صورت جداگانه قابل کنترل است
از صفر تا 300 درجه سانتی گراد ، اتو لوله سبز sta قابلیت تحمل دما دارد.
دارای عایق حرارتی مقاوم
دارای بدنه مقاوم از جنس الومینیوم که بسیار سبک است
دارای قیچی لوله سبز و راکت اضافه با روکش تفلون
دارای لقمه در سایزهای 20 ، 25 ، 32 و 40
تولید شده توسط کشور چین
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

اتو لوله  دستگاهیست که برای وصل کردن لوله های پلیمری استفاده می شود و معمولا مشاغلی مانند لوله کشی از دستگاه اتو لوله بسیار استفاده می کنند. شرکت اس تی اس sta ، با تولید بهترین اتو لوله sta ، مورد استقبال بسیاری از مصرف کنندگان اتو لوله سبز قرار گرفته است که در ادامه مطالب از ویژگی اتو لوله سبز 2200 وات اس تی ای  توضیحات کامل تری خواهیم داد.

اتو جوش لوله سبز اس تی ای بهترین اتو لوله کشی برای اتصال لوله

اتو لوله سبز sta اس تی ای

اتو لوله اس تی ای یکی از پرفروش ترین اتو لوله ( جوش لوله سبز ) در بازار است که به دلیل کیفیت عالی مورد استقبال بسیاری از مصرف کنندگان اتو لوله کشی قرار گرفته است. این مدل اتو لوله سبز sta ، با توان 2200 وات و دو المنت که هر کدام جداگانه قدرتی برابر 1100 وات دارد به راحتی لوله ها را اتصال می دهد. جنس بدنه این دستگاه اتو لوله ، از آلومینیوم سبک ساخته شده که از گرم شدن بیش از حد اتو لوله جلوگیری می کند.

اتو لوله اس تی ای ، قابلیت تحمل دما 0 الی 300 درجه سانتی گراد را دارد و برای اتصال لوله های pb ، pe ، pp-r بسیار مناسب و کار آمد است. این نوع اتو لوله سبز و یا همان دستگاه جوش لوله سبز با توان 2200 وات قدرت فوق العاده عالی برای انجام اتصال لوله ها دارد.

مشخصات اتو لوله سبز اس تی ای 2200 وات


اقلام همراه  اتو لوله سبز اس تی ای شامل آچار آلن ، دستکش ، تراز دستی ، پایه و...می باشد. اتو لوله سبز کبری ترکیه و یا همان اتو لوله کبرا از دیگر اتو لوله کشی با کیفیت است که نسبت به اتو لوله سبز اس تی ای از قدرت کم تری برخوردار می باشد.

بهترین مارک اتو لوله سبز

شناخت بهترین مارک اتو لوله سبز اولین اقدامیست که قبل از خرید اتو لوله کشی باید انجام داد. برند اس تی ای sta ، یکی از بهترین مارک اتو لوله سبز در بازار است که شرکت آن با به کارگیری با کیفیت ترین قطعات توانسته بهترین اتو لوله کشی 2200 واتی را تولید و به بازارعرضه کند.

فروشگاه ابزار میهن اتو لوله کشی sta را با تضمین کیفیت اتو لوله به صورت آنلاین و حضوری به فروش می رساند.

قیمت اتو لوله کشی sta

قیمت اتو لوله کشی sta با توجه به افزایش هر روزه قیمت ها و تورم روز افزون همانند سایر محصولات متغیر است اما فروشگاه ابزار میهن نمایندگی فروش محصولات sta ، به روز ترین قیمت اتو لوله sta را در فروشگاه اینترنتی ابزار میهن قرار داده و مشتریان عزیز می توانند با جستجو اتو لوله سبز اس تی ای در این سایت اینترنتی، علاوه بر مشاهده لیست قیمت اتو لوله اس تی ای sta ، مشخصات کامل این محصول پرفروش را مشاهده و سپس اقدام به خرید اتو لوله نمایند.

ارسال نظر / پرسش در مورد اتو لوله سبز 2200 وات اس تی ای cf63-a9 sta
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح