شما اینجا هستید : ابزار میهن  -> آچار لوله گیر

خرید اچار لوله گیر دو دسته و شلاقی + ارزان ترین قیمت

فیلتر تخصصی

آچار لوله گیر

یکی از ابزارآلات مهم لوله کشی آچار لوله گیر و یا همان آچار شلاقی است. آچار لوله گیر اصلی ترین ابزار لوله کش ها برای باز و بسته کردن انواع لوله ، اتصالات فلزی و پیچ ومهره های بزرگ می باشد. این ابزار که به اچار شلاقی نیز معروف است دارای یک طراحی و مکانیزم قوی است که با تنظیم کردن دهانه آچار و سیستم قفل کننده به راحتی لوله ها را باز و بسته می کند. به طور کلی با باز شدن دهانه اچار لوله گیر این ابزار به دور لوله قرار می گیرد و با حرکت چرخشی دست لوله ها را از یکدیگر می تواند باز و بسته کند.
وجود این ابزار در مشاغل های گوناگون به حدی ضروری است که تولیدکنندگان آچار لوله گیر برای رفع نیاز افراد اقدام به تولید این محصول در مدل و سایزهای مختلف نموده اند و افرادی که در کارهای تاسیساتی مانند لوله کشی فعالیت دارند می توانند آچار لوله گیر سایز بزرگ ، کوچک در مدل های مختلف با توجه به نوع نیازشان تهیه و خریداری کنند. آچار لوله گیر کلاغی ، آچار لوله گیر همه کاره ، آچار لوله گیر تک دسته و دو دسته از انواع و مدل های متنوع این محصول پرکاربرد محسوب می شود.
توصیه می شود قبل از خرید آچار لوله گیر ، کیفیت ، برند و کارایی آن  را مورد بررسی قرار دهید و سپس اقدام به خرید آچار شلاقی و یا همان لوله گیر نمایید. با خرید اینترنتی آچار لوله گیر در ابزار میهن علاوه بر تضمین کیفیت محصول را با ارسال فوری دریافت کنید.
آچار لوله گیر قیمت متفاوتی با توجه به سایز و مدل های مختلف دارد . کیفیت بالا و برندهای معتبر نیز می تواند بر روی قیمت آچار لوله گیر نقش داشته باشد.
پیشنهاد ویژه
فیلتر بر اساس قیمت
از قیمت
تا قیمت
بر اساس برند
گروه های مشابه
گروه بندی کالا ها
فیلتر بر اساس قیمت
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح