12 روش شگفت انگیز برای استفاده از اسپری wd40

اسپری wd40 با کاربردهای بسیارش در زندگی روزمره مشکلات بسیاری از افراد را در زمینه های مختلف برطرف نموده است.
wd در کلمه wd-40 مخفف جابه جایی آب است و بسیاری از افراد مخفف و معنای این کلمه را نمی دانند. wd-40 با بیش از نیم قرن است که یک محصول کاربردی و مورد استفاده برای روانکاری قطعات مانند روان سازی لولای درب برای جلوگیری از جیر جیر کردن صدای درب شده است و علی رقم محبوبیت آن هنوز کاربردهای بسیارش در لوازم های خانگی دیده می شود و قطعا با مطالعه کاربردهای این نوع اسپری شگفت زده خواهید شد.
12 روش شگفت انگیز برای استفاده از اسپری wd40
برای از بین بردن لکه های فرش گرفته تا از بین بردن عنکبوت ها و حشرات  و راه حل های آسان برای مشکلات روز مره خود می توانید از یک قالب قوطی شکل به نام wd40 استفاده کنید. در این صفحه 12 روش شگفت انگیز برای استفاده از اسپری wd40 شرح داده شده است.

روش از بین بردن لکه فرش با wd40

لکه فرش را با wd40 پاک کنید. ممکن است با ریختن چای یا قهوه پاک کردن این گونه لکه ها از روی فرش کمی سخت باشد . دبلیو دی فورتی می تواند لکه های سر سخت فرش را به راحتی از بین ببرد. کافی است کمی از wd40 را روی لکه فرش اسپری کنید و چند دقیقه صبر کنید و سپس از تمیز کننده فرش معمولی خود استفاده کنید یا به آرامی با یک پارچه نرم و آب گرم و صابون لکه فرش را پاک کنید. این کار را تا زمانی که لکه از بین برود تکرار کنید.

از بین بردن لکه فرش با اسپری wd40

[لوگیری از ترک خوردگی روی دسته های چوبی با wd40

اگر در کارگاه  خود ابزارهایی با دسته چوب دارید می دانید که به مرور زمان دستگیره ها مستعد خرد شدن و ترک خوردگی هستند. با پاشش اسپری wd40 به چوب از خرد شدن و ترک خوردگی چوب ها جلوگیری کنید و طول عمر ابزار چوبی خود را با استفاده از این اسپری افزایش دهید.

جلوگیری از ترک خوردگی دسته های چوبی با wd40

دفع عنکبوت و حشرات با اسپری wd40

برای دفع عنکبوت ها کافیست کمی اسپری wd-40 را روی هر سطحی که ممکن است عنکبوت و یا حشرات دیگر به  خانه شما راه پیدا کنند اسپری کنید و از شر حشرات موذی خلاص شوید. اسپری wd40 یک محلول قوی برای از بین بردن حشرات می باشد.

دفع عنکبوت و حشرات با اسپری wd40

پاک کردن مداد رنگی از روی دیوار با wd40

کودک ممکن است به جای کاغذ ، روی دیوارها را با مداد رنگی رنگ کند برای از بین بردن رنگ مداد رنگی از روی دیوار می توانید از wd40 استفاده کنید و شاهد پاک شدن  سریع رنگ مداد رنگی از روی دیوار شوید.

پاک کردن رنگ مداد رنگی از روی دیوار با wd40

از بین بردن علف های هرز با اسپری wd40

باغبانان های حرفه ای می دانند که wd40 یک قاتل عالی برای از بین بردن علف های هرز است . سمپاشی باعث پژمرده شدن و مرگ بسیاری از گیاهان می شود بنابراین می توانید علف های هرز را بدون آسیب به بقیه گیاهان با wd-40 از بین ببرید.

از بین بردن علف های هرز با اسپری wd40

روان سازی زیپ ها با اسپری wd40

اگر زیپ لباستان سخت بالا و پایین می رود کمی از wd-40 روی زیپ سرسخت اسپری کنید و به آرامی زیپ را چند بار بالا پایین بکشید تا تمام اطراف زیپ روغن کاری شود. در این صورت زیپ شما به راحتی روان می شود. بنابراین wd40 یک روان ساز عالی برای زیپ لباس نیز محسوب می شود.

جداسازی آدامس از روی مو با wd40

اگر بر روی موهای فرزندتان آدامس چسبیده شد ، نگران نباشید راه حلی برای جداسازی آدامس از روی مو وجود دارد و آن هم استفاده از اسپری wd40 می باشد. wd40 را مقداری روی مو اسپری کنید و سپس به آرامی مو را شانه کنید و در نهایت پس از اسپری و شانه کردن آب بکشید. آدامس به راحتی با این روش از مو جدا می شود.

سنجاب ها را با اسپری wd40 از تغذیه کننده پرنده دور کنید

اگر میخواهید مطمعن می شوید که غذای پرندگان را سنجاب ها نمی خورند کافیست اسپری روان کننده wd40 را روی لانه و محل غذا خوردن پرندگان اسپری کنید در این حالت سنجاب ها قبل از این که از خوردن غذای پرندگان لذت ببرند سر می خورند.

جلوگیری از لانه کردن زنبورها در نزدیکی خانه

دور نگه داشتن زنبورها از خانه کار آسانی است. به سادگی wd-40 را زیر لبه های خانه و کناره های پنجره اسپری کنید و در این حالت زنبورهایی که ممکن است به دنبال ساختن کندو در خانه شما باشند به راحتی راه ورود آن ها مسدود می شود.

لکه های رنگ مو را از روی حوله پاک کنید

همانطور که می دانید رنگ مو به راحتی حوله را لکه دار می کند و از بین بردن لکه رنگ مو از روی حوله با هر مواد شوینده ای قابل پاک شدن نیست. در این حالت می توانید مقداری wd-40  را روی لکه اسپری کنید و سپس قبل از انداختن به ماشین لباسشویی با آب داغ کمی حوله را خیس کنید.

جداسازی الگوهای لوازم بازی

اگر کودکتان همیشه از شما می خواهد که الگوهای سفت و سرسخت الگوهای خانه سازی را از هم جدا کنید اسپری روان کننده wd-40 می تواند کمی از استحکام آن ها برای جداسازی کم کند و جدا کردن الگو های خانه سازی را برای شما آسان تر نماید.

پاک کردن رنگ از روی سطح چرمی

اگر در خانه در حال رنگ امیزی هستید و به طور اتفاقی چند قطره رنگ روی لوازم های چرمی افتاد نگران نباشید. مقدار کمی اسپری wd-40  روی سطح چرمی که آغشته به رنگ شده را اسپری کنید و با یک پارچه تمیز سطح را پاک کنید در این صورت شاهد جدا شدن رنگ از روی چرم با Wd-40 خواهید شد.

آیا اسپری wd-40 قابلیت محافظت فلزات از زنگ زدگی را دارد؟
اسپری wd-40 یک اسپری همه کاره است که می تواند فلزات را در برابر زنگ زدگی محافظت کند.
آیا اسپری wd40 قابلیت جداسازی چسب از روی دیوار را دارد؟
بله. این اسپری می تواند با کمی پاشش روی سطح به راحتی چسب را از روی دیوار جدا کند.
اسپری wd40 ، فقط برای روان کاری قطعات کاربرد دارد؟
خیر این اسپری ، یک اسپری همه کاره است که برای از بین بردن لکه روی فرش ، زنگ زدایی و هزاران کاربرد دیگر استفاده می شود.
اسپری wd40 اصل را از کجا بخرم؟
اسپری wd40 اصل را از نمایندگی های معتبر که یکی از آن ها ابزار میهن است می توانید خریداری کنید.
ارسال نظر / پرسش در مورد 12 روش شگفت انگیز برای استفاده از اسپری wd40
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح