انبر قفلی گریپ آن 10 اینچ + اصلی با قیمت مناسب

کد یکتای این محصول : 3551
انبر قفلی گریپ آن 10 اینچ grip-on فک مستقیم، محصول کشور اسپانیا
دارای دماغه سنگین که حداکثر استحکام و چقرمگی را تضمین می کند.
مناسب برای کارهای سخت در وسایل نقلیه، در گاراژ، کارگاه یا کارخانه
داری دندان های تقویت شده و دقیق تراش خورده
دستگیره های روکش شده با رزین اپوکسی که ده برابر بیشتر از دستگیره های نیکل اندود در برابر پاشش مقاوم هستند.
کیفیت ساخت بسیار عالی
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

انبر قفلی گریپ آن 10 اینچ محصول تولید شده شرکت گریپ آن در کشور اسپانیا ،  یکی از پرفروش ترین انبر قفلی شناخته شده در بازار است که برای نگه داشتن اشیا ، چرخاندن مهره ها و درآوردن پیچ های زنگ زده با فک های بسیار قوی استفاده می شود. بدنه انبر قفلی 10 اینچ grip on  ، از فولاد کروم وانادیوم ساخته شده این آلیاژ انبر را در برابر فشار و خوردگی در حین کار مقاوم می کند و مانع زنگ زدگی نیز می شود به طور کلی به دلیل کیفیت بالا و استفاده از بهترین آلیاژها ، از این محصول در کارهای صنعتی استفاده می کنند.

رنگ زیبا و کوره ای که در انبر قفلی گریپ آن سایز 10 اینچ ، به کار برده شده جلوه ی زیبا و بهتری به این ابزار بخشیده و علاوه بر آن خوش دست بودن و وزن سبکش را با در دست گرفتن این ابزار به خوبی حس خواهید کرد که از ویژگی های مهم آن محسوب می شود چرا که وزن سبک و طراحی ارگونومیک مانع خستگی دست کاربر در استفاده طولانی مدت می شود. در انتهای این محصول یک پیچ تعبیه شده که با استفاده از آن میزان باز شدن دهانه انبر تنظیم می شود.

به طور کلی با فک بسیار محکم و قوی می توانید از این محصول در کارهای سخت مانند وسایل نقلیه و سایر موارد دیگر استفاده نمایید. انبر قفلی گریپ آن 10 اینچ به دلیل کیفیت بی نظیر با انبر قفلی امریکایی وایس گریپ اصلی هم رقیب می باشد.

ارسال نظر / پرسش در مورد انبر قفلی گریپ آن 10 اینچ grip-on
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح