انبر قفلی گریپ آن 7 اینچ + اصلی با قیمت عالی

کد یکتای این محصول : 3550
انبر قفلی گریپ آن 7 اینچ grip-on فک مستقیم، ساخت کشور اسپانیا
فک های سنگین و مناسب برای کارهای سخت در وسایل نقلیه، در گاراژ، کارگاه یا کارخانه
دماغه سنگین، حداکثر استحکام و چقرمگی را تضمین می کند.
دندان های تقویت شده و دقیق تراش خورده
دستگیره های روکش شده با رزین اپوکسی که 10 برابر بیشتر از دستگیره های نیکل اندود در برابر پاشش مقاوم هستند.
کیفیت ساخت فوق العاده عالی
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

انبر قفلی گریپ آن 7 اینچ ، محصول پرفروش شرکت گریپ آن در کشور اسپانیا است و برای نگه داشتن مهره ها ، سرپیچ ها و لوله ها مورد استفاده قرار می گیرد.جنس فک این مدل انبر قفلی کاملا سخت کاری شده و حرارت داده شده می باشد و در برابر اعمال فشار زیاد به هیچ عنوان دچار سایش و خوردگی نمی شود به همین دلیل از انبرققلی گریپ آن سایز 7 اینچ ، می توان استفاده های طولانی مدتی داشت. همچنین استحکام بالا ، طراحی ارگونومیک و خوش دست بودن این ابزار در مقایسه با محصولات مشابه زبان زد است و می توانید با در دست گرفتن آن خوش دستی و وزن سبک و استاندارد این محصول را احساس کنید که از مهم ترین ویژگی های این محصول محسوب می شود.

فک های مقاوم در برابر فشار این محصول باعث شده تا در کارهای سنگین و سخت مانند وسایل نقلیه در گاراژها و کارخانه های بزرگ مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین برای تولید این محصول از مرغوب ترین آلیاژ فولادی کروم وانادیوم استفاده شده این آلیاژ مقاومت انبر را در برابر اعمال فشار چند برابر می کند و مانع زنگ زدگی آن در استفاده طولانی مدت می شود. اگر به سایز کوچک تر این ابزار نیاز دارید فروشگاه ابزار میهن انبر قفلی گریپ آن 5 اینچ را نیز موجود دارد و اگر تمایل به خرید محصولات آمریکایی اصل هستید ما به شما انبر قفلی آمریکایی اصل وایس گریپ را معرفی می کنیم.

ارسال نظر / پرسش در مورد انبر قفلی گریپ آن 7 اینچ grip-on
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح