کیف دستگاه جوش مدل 117 برزنتی زارا + بهترین قیمت

برند : زارا
دسته بندی : کیف ابزار زارا
کد یکتای این محصول : 3540
کیف دستگاه جوش برزنتی مدل 117 زارا ، از با کیفیت ترین پارچه برزنتی دو لایه ساخته شده
قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی
مناسب برای نگهداری اینورتر
استفاده از فوم داخلی ضد ضربه
سایز ابعاد داخلی 45*31*31 سانتی متر سایز ابعاد بیرونی 50*36*38 سانتی متر
دارای 5 عدد جیب در قسمت خارجی کیف
مناسب برای مصارف صنعتی و کارگاهی
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

کیف دستگاه جوش مدل 117 زارا ، یک کیف ابزار کاملا استاندارد و حرفه ای است که توسط شرکت زارا با عالی ترین کیفیت تولید و به بازار عرضه شده است. این مدل کیف ابزار زارا همانطور که از اسمش مشخص است مخصوص نگهداری دستگاه جوش می باشد و با استفاده شده از بهترین پارچه دو لایه برزنتی دوخته شده استحکام کیف ابزار زارا 117 را در برابر فشار زیاد تضمین می کند و شما می توانید با خیال راحت دستگاه را داخل این محصول قرار دهید.

کیف حمل دستگاه جوش زارا مدل 117 ، با ویژگی های منحصرش مورد استقبال بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است این محصول دارای 5 جیب در قسمت خارجی کیف می باشد که می توانید ابزارآلات دیگری را در این جیب های کاربردی قرار دهید. همچنین با هربار استفاده و کثیف شدن کیف دستگاه جوش زارا می توانید برای شستشو داخل ماشین لباسشویی قرار دهید زیرا پارچه های این محصول قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارد. اگر بخواهیم کیف دستگاه جوش مدل 117 برزنتی زارا را مورد بررسی قرار دهیم می توان گفت که این محصول دارای سایز استاندارد ابعاد داخلی 45*31*31 سانتی متر و ابعاد خارجی دارای سایز 50*36*38 سانتی متر می باشد که برای نگهداری دستگاه هایی مانند اینورتر بهترین گزینه است.

قیمت کیف دستگاه جوش زارا 117 با توجه به کیفیت عالی این محصول بسیار مناسب است و می توانید با هزینه مقرون به صرفه صاحب یک محصول با کیفیت و قیمت مناسب شوید. همچنین اگر شغلتان ایجاب می کند که انواع ابزارالات را حمل کنید می توانید از کیف ابزار کوله پشتی زارا مدل چرخ دار 116 استفاده کنید.

ارسال نظر / پرسش در مورد کیف دستگاه جوش مدل 117 برزنتی زارا zara
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح