مشخصات اره سامورایی اصل + نکات ایمنی استفاده از آن

امروزه برای برش شاخ و برگ درختان اره باغبانی در مدل و شکل های مختلف با جنس تیغه های متفاوت تولید و به بازار عرضه شده اند. اره باغبانی سامورایی اصل ژاپن ، یکی از بهترین نوع ابزار برشی برای شاخ و برگ درختان است که به دلیل کیفیت بالا و طراحی بی نظیر در ضمره پرفروش ترین ابزار قرار گرفته و طرفداران خاص خود را دارد.در این صفحه قصد داریم در مورد مشخصات اره سامورایی اصل توضیحات کاملی را ارائه دهیم توصیه می شود قبل خرید این محصول در مورد آن اطلاعات کافی کسب نمایید.

اره باغبانی سامورایی اصل ژاپن چیست ؟

این ابزار محصول پرفروش شرکت کانزاوای ژاپن است که با توجه به نیاز مصرف کنندگان برای هرس کاری شاخه های خشک و تر درختان به صورت حرفه ای و استاندارد طراحی شده است. شرکت تولید کننده این محصول ، تیغه های فولادی ضد زنگ و بسیار تیز و برنده برای این محصول پرفروش طراحی نموده که سرعت برش شاخه های درختان را نسبت به سایر ابزارهای مشابه افزایش می دهد همچنین تیغه های فولادی که در این ابزار به کار برده شده باعث افزایش طول عمر آن نیز می شود. به طور کلی این ابزار برای هرس کاری کیفیت بالا و باور نکردنی دارد و با تکنولوژی های جدید در کشور ژاپن تولید و به بازار جهانی عرضه شده است. کیفیت بالای تیغه و دسته ارگونومیک آن باعث شده تا بسیاری از افراد آن را به عنوان یک ابزار مادام العمر بشناسند.

ویژگی و مشخصات اره سامورایی اصل

با مشاهده مشخصات اره سامورایی اصل و ویژگی های منحصرش انتخاب این محصول برای شما ساده تر خواهد شد. در اینجا به چند ویژگی و مشخصات اره سامورایی اصل ژاپن می پردازیم.
  1. این ابزار دارای تیغه فولادی ضد زنگ به صورت دو طرفه است یعنی به صورت رفت و برگشتی قابلیت برش چوب را دارد و این ویژگی برش آسان و سریعی را به جا می گذارد.
  2. تقریبا وزن این ابزار 370 گرم است و وزن بسیار سبکی دارد. در نتیجه وزن سبک از ایجاد خستگی دست در استفاده طولانی مدت جلوگیری می کند.
  3. طول تیغه و دسته این ابزار به صورت استاندارد طراحی شده به طوریکه باغبان می تواند به راحتی شاخه های بالای درختان را برش دهد و در فضاهای کوچک و محدود مانند باغچه ها عملکرد خوبی باشد. این ابزار دارای تیغه 33 سانتی و مجموع آن با دسته 50 سانتی متر می باشد.
  4. برای این محصول یک غلاف پلاستیکی مقاوم و بسیار با کیفیت طراحی شده و علاوه بر این که از ایجاد خط و خش روی تیغه جلوگیری می کند بلکه مانع آسیب به کاربر ناشی از تیغه تیز و برنده در حین حمل و جابه جایی می شود. همچنین غلاف این محصول به صورت نگهدارنده کمربندی طراحی شده که حمل و نقل را در فصل هرس کاری بدون ایجاد آسیب به کاربر فراهم نموده است.
  5. یک پین از جنس استیل در بخش بالای دسته قرار دارد که اتصال بین دسته و تیغه را تضمین می کند و یکی از نشانه های اصل بودن این ابزار همین پین استیل آن می باشد. این پین از سوراخ روی قلاف به راحتی قابل مشاهده می باشد.
  6. دسته ای که به تیغه این ابزار متصل است از جنس پلاستیک است که به صورت ارگونومیک و سبک طراحی شده و دارای شکل منحنی می باشد. منحنی بودن دسته به کاربر می کند تا به راحتی و با قدرت بیشتری آن را برای برش دست بگیرد.
  7. تیغه قابل تعویض یکی دیگر از مشخصات اره سامورایی اصل می باشد. در صورت نیاز به راحتی می توانید تیغه را تعویض کنید و تیغه با طول های مختلف بر روی این ابزار نصب نمایید. قابلیت تعویض تیغه و متصل کردن تیغه ها در سایزها مختلف این امکان را به کاربر می دهد که بر اساس چوب و درختان نوع تیغه مناسب را انتخاب کنند.
  8. این محصول قابلیت برش شاخه های خشک و تر را دارد و برای برش شاخه ها هیچ محدودیتی برای این محصول پرکاربرد وجود ندارد.

نکات ایمنی در استفاده از اره سامورایی اصل

  • به هیچ عنوان این ابزار را کنار کودکان قرار ندهید و اگر مبتدی هستید با احتیاط از آن استفاده کنید.
  • در حین برش از تماس مستقیم بین دست و تیغه جلوگیری کنید و حتما در حین استفاده از دستکش های مخصوص استفاده نمایید.
  • به صورت اصولی شاخه های خشک و تر را برش دهید و از اعمال نیروی زیاد برای برش در حین کار جلوگیری کنید.

اگر یک باغبان هستید مطالعه مقاله تفاوت اره تر بر و خشک بر نیز پیشنهاد می شود.

ارسال نظر / پرسش در مورد مشخصات اره سامورایی اصل و نکات استفاده از آن
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح