اسپری زینک گالوانیزه زتکس هلند براق + قیمت عالی

برند : زتکس
دسته بندی : اسپری زینک زتکس
اسپری زینک زتکس براق
370,000 تومان
کد یکتای این محصول : 2489
قابلیت خشک شدن سریع
اسپری زینک گالوانیزه زتکس ، مقاوم در برابر مواد شیمیایی است
اسپری زینک گالوانیزه براق زتکس ، دارای مقادیر زیاد از زینک می باشد
پوشش ضد خوردگی و ضد زنگ
محافظت دائمی از سطح
حجم 500 میلی
کیفیت بسیار بالا
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

اسپری زینک گالوانیزه زتکس براق ، بسیاری از کارخانه های بزرگ از سازه های فلزی بسیار استفاده می کنند و فلزات به دلیل خاصیت فلزی که دارند پس از گذشت زمان و استفاده های طولانی مدت دچار زنگ زدگی می شوند و کسانی که اغلب هر روز با فلزات سر و کار دارند باعث هزینه های اضافه برای ترمیم زنگ زدگی فلزات می شوند. حال برای جلوگیری از زنگ زدگی فلز و آهن چه روشی وجود دارد؟ امروزه با پیشرفت علم انواع اسپری زینک با قابلیت محافظت از زنگ زدگی فلزات تولید و به بازار عرضه می شوند یکی از انواع اسپری زینک که به صورت براق و مات با کیفیت عالی و قیمت مناسب به بازار عرضه می شود اسپری زینک گالوانیزه زتکس است . شرکت پخش اسپری زینک گالوانیزه زتکس ، اسپری زینک گالوانیزه  براق زتکس را با پوشش ضد زنگ زدگی و قابلیت خشک شدن سریع تولید و در اختیار مصرف کنندگان گرامی قرار داده است و هدف این شرکت ، رضایت مشتریان از خرید اسپری زینک زتکس براق و مات می باشد. به همین دلیل از مرغوب ترین مواد اولیه برای تولید اسپری زینک گالوانیزه زتکس zettex استفاده نموده است. در ادامه از کاربرد اسپری زینک گالوانیزه زتکس و نحوه استفاده اسپری زینک زتکس بیشتر توضیح خواهیم داد بنابراین تا آخرین مطالب با ما همراه باشید تا بهترین اسپری زینک را با کسب اطلاعات کامل خریداری نمایید.

اسپری زینک زتکس براق

اسپری زینک زتکس براق پوشش محافظی است که از فلزاتی نظیر فولاد یا آهن در برابر خوردگی و زنگ‌ زدگی محافظت می‌کند. محافظت از سازه‌های فولادی در ساختمان‌ها و صنایع مختلف بسیار اهمیت دارد. یکی از روش‌های بسیار متداول برای جلوگیری از کاهش استحکام چنین سازه‌هایی اسپری زینک است. با استفاده از اسپری زینک براق زتکس ، از فرسایش و خوردگی فلزات می توان جلوگیری کرد و هنگامی‌که فرآیند گالوانیزه کردن فلزات را با اسپری زینک انجام می‌دهیم پوششی از ذرات تمیز شده روی ، به‌ صورت یکنواخت بر سطح فلز پاشیده شده و آن را می‌پوشاند. چنین پوششی بر سطح فلز در تماس با هوای محیط به‌ سرعت اکسید می‌شود. این لایه مقاومت سازه‌های فولادی و آهنی را در برابر فرسایش در محیط‌ های مختلف مانند دریا ، مواد شیمیایی و شرایط نامساعد جوّی افزایش می‌دهد.

اسپری زینک زتکس براق محافظ زنگ زدگی فلزات

اسپری زینک زتکس مات برخلاف اسپری زینک براق zetexx از پوشش دهی مات برخوردار می باشد.

نحوه استفاده اسپری زینک

ابتدا اسپری زینک را قبل از مصرف به خوبی تکان دهید تا مواد داخل اسپری ترکیب شوند. قطعه را از هرگونه آلودگی پاک کنید و توجه داشته باشید ، در هر مرتبه که اسپری را پاشش می کنید لایه نباید زیاد ضخیم شود تا کیفیت کار بالا برود. فاصله پاشش اسپری بر روی قطعه باید 25 تا 30 سانتی متر باشد .

قیمت اسپری زینک

قیمت اسپری زینک زتکس براق در بازار با قیمت های مختلفی به فروش می رسد. ما در فروشگاه ابزارمیهن سعی کردیم بهترین قیمت اسپری زینک گالوانیزه زتکس را به شما معرفی کنیم.البته ابزارمیهن اسپری زینک ایرانی مانند اسپری زینک گل پخش را نیز با قیمت مناسب به کسانی که به اسپری زینک تولید شده توسط کشور ایران نیاز دارند معرفی می کند و برای خرید اسپری زینک زتکس ، خرید اینترنتی اسپری زینک براق زتکس را به شما پیشنهاد می دهد چرا که با ثبت سفارش به صورت اینترنتی بدون نیاز به صرف هزینه اضافه و اتلاف زمان محصول را در کم ترین زمان ممکن درب منزل و یا محل کار تحویل می گیرید.

قیمت اسپری زینک زتکس zettex

خرید اسپری زینک زتکس براق

یکی از دلایل خرید اسپری زینک زتکس براق که مورد استقبال بسیاری از مصرف کنندگان اسپری زینک قرار گرفته است کیفیت عالی و قیمت مقرون به صرفه ای که دارد می باشد. فروشگاه ابزار میهن ، نمایندگی اسپری زینک در تهران ، اسپری زینک زتکس به قیمت عمده و با بهترین کیفیت را به مشتریان گرامی معرفی می کند و فروش اسپری زینک را به قیمت عمده انجام می دهد.

ارسال نظر / پرسش در مورد اسپری زینک گالوانیزه زتکس براق zettex
CAPTCHA
Bahman 56 در تاریخ جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ :
سلام، دمای قابل تحمل این اسپری چند درجه سانتیگراد است
سلام وقت بخیر جهت چه سطح و چه کاری قراره استفاده بشه ؟ حدود 150درجه سانتی گراد
مصطفی رمضانی در تاریخ سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ :
واقعا کیفیتش عالیه مث خود گالوانیزه شد
سلام وقت بخیر خوشحالیم که نظرتونو جلب کرده
مصطفی رمضانی در تاریخ دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ :
ساخت کجاست پاششش مثه اسپری رنگه ؟
سلام وقت بخیر ساخت کشور هلند می باشد بله نحوه پاشش دقیقا مثل اسپری رنگ می باشد
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح