اسپری رنگ رال آبی روشن 5012 گل پخش با قیمت عالی

برند : گل پخش
دسته بندی : اسپری رنگ گل پخش
اسپری رنگ رال آبی روشن 5012
154,000 تومان
کد یکتای این محصول : 3197
اسپری رنگ رال آبی روشن 5012 گل پخش دارای یک رنگ خاص و زیبا
با سرعت خشک شدن بالا
حجم 400 میلی لیتر
اسپری رنگ آبی با قدرت چسبندگی بالا
قابلیت تحمل دما تا 80 درجه سانتی گراد
با کیفیت
قیمت مناسب و مقرون به صرفه
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

اسپری رنگ رال آبی روشن 5012 گل پخش یکی از اسپری رنگ های محبوب جهت مصارف رنگ آمیزی اجسام می باشد. این اسپری در قوطی های استوانه ای شکل به صورت فشرده در حجم 400 میلی لیتر تولید می شود و ساخت شرکت گل پخش است که یکی از بهترین تولید کننده های انواع اسپری رنگ است. این برند با استفاده از بهترین مواد اولیه به تولید و عرضه انواع اسپری رنگ می پردازد. اسپری رنگ آبی یکی از رنگ های مصرفی و پرطرفدار بازار است و پوشش دهی فوق العاده عالی دارد. شرکت دوپلی کالر نیز یکی از برترین برند های موجود در زمینه رنگ می باشد اسپری رنگ آبی روشن 5012 رال دوپلی کالر نیز یکی از بهترین اسپری رنگ های موجود در بازار می باشد.

از این اسپری رنگ می توانید برای انواع لوازم چوبی ، فلزی و پلاستیکی استفاده کنید. شما می توانید به راحتی این اسپری را به سطح مورد نظر اسپری کرده و پس از گذشت چند ساعت یک کار رنگ شده زیبا تحویل بگیرید ؛ ضمن اینکه این اسپری رنگ رال آبی با چسبندگی بالایی که دارد زیبایی خاصی را به کار شما می بخشد. برای خرید اسپری رنگ رال آبی 5012 گل پخش می توانید همین حالا اقدام نمایید تا با ارسال فوری در کمترین زمان ممکن این محصول را دریافت نمایید.

ارسال نظر / پرسش در مورد اسپری رنگ رال آبی روشن 5012 گل پخش golpakhsh
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح