چسب واشرساز مزدا زیپر خودرو مشکی + حجم 85 گرمی قیمت عمده

برند : زیپر
دسته بندی : چسب واشرساز زیپر
چسب واشرساز زیپر 85 گرم مشکی zipper
104,000 تومان
بسته 12 عددی
1,188,000 تومان
قیمت هر عدد : 99,000 تومان
کد یکتای این محصول : 3086
چسب واشر ساز زیپر ، سیلیکون خمیری تک جزیی می باشد
مقاوم در برابر حرارت بالا
با دوام در برابر آب ، روغن ، ضد یخ و روغن موتور
استفاده برای تعمیر واشر ، سر سیلندر و تعمیر خودرو
با دوام در برابر ترک خوردگی پس از خشک شدن
انعطاف پذیری عالی
بدون بو
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

معرفی چسب واشر ساز زیپر 85 گرمی

چسب زیپر مشکی یکی از تولیدات پرفروش شرکت چسب زیپر است که از هم خانواده چسب های سیلیکونی می باشد و به صورت تک جزیی و خمیری شکل در وزن 85 گرمی بسته بندی و به بازار عرضه می شوند. این نوع چسب زیپر واشر ساز جایگزین بسیار مناسبی برای واشرها هستند و از مصارف خانگی گرفته تا مصارف صنعتی کاربرد دارد.

چسب واشر ساز مزدا زیپر ، همانند چسب دوقلو زیپر کیفیت ساخت بالایی دارد و برای آب بندی قطعات فلزی مانند قطعات خودرو استفاده می شود و بهترین چسب برای سرسیلندر محسوب می شود. چسب واشر ساز زیپر خودرو قابلیت تحمل دمای بالا تا 380 درجه سانتی گراد را دارد و در برابر ترک خوردگی مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. از این نوع چسب زیپر مشکی ، می توانید برای تعمیر قطعات مختلف مخصوصا قطعاتی که در معرض حرارت بالا قرار دارند استفاده کنید و حتی برای آب بندی و و درزگیری حمام و سرویس های بهداشتی چسب آب بندی زیپر بهترین گزینه برای استفاده می باشد. 

با استفاده از چسب زیپر واشر ساز ، به راحتی می توانید از نفوذ رطوبت به فضای خارجی ساختمان جلوگیری کنید همچنین لوله هایی که در مجاورت حرارت بالا قرار دارند برای چسبانده شدن نیاز به یک چسب مقاوم و با کیفیت مانند چسب زیپر واشر ساز دارند.

چسب واشر ساز مشکی زیپر ، در مجاورت با رطوبت هوا به شکل یک جامد لاستیکی تبدیل می شود و برای قطعات ولو ها ، پمپ آب ، محفظه های ترموستات ، کارتل روغن کاربرد دارد. شرکت زیپر با تولیدات متنوع و با کیفیت توانسته انواع چسب های مصرفی مانند چسب دوقلو زیپر همه کاره شفاف را برای چسباندن قطعات صنعتی ، قطعات فلزی و غیر فلزی نیز تولید کند.

برای اتصال قوی باید نحوه استفاده از چسب زیپر را بدانید و به طور کل مهم ترین بخش اجرای صحیح  ، چسباندن با چسب آب بندی زیپر می باشد. نحوه استفاده از چسب زیپر واشر ساز بسیار آسان است. ابتدا سطح را از هرگونه آلودگی ، چربی و روغن پاک کنید و چسب را در یک طرف سطح اعمال کنید و سپس سطح دیگر را با کمی فشار روی یکدیگر قرار دهید بهتر است این کار را در دمای اطاق +5 تا +40 درجه سانتی گراد انجام دهید تا نتیجه بهتری بگیرید.

ارسال نظر / پرسش در مورد چسب واشرساز زیپر 85 گرم مشکی zipper
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح